کد خبر : 72935

اخراج اینستاگرامی مدافع پرسپولیس

اخراج اینستاگرامی مدافع پرسپولیس

بسیاری از هواداران پرسپولیس از تصمیم یحیی برای کنار گذاشتن مهدی شیری حمایت کرده‌اند و البته برخی هم می‌گویند در حق او نامردی شده اما احتمالاً تعداد آنهایی که موافق این تصمیم هستند بیشتر است.

به گزارش ایران ورزشی، این عده پرتعداد از هواداران، رامین رضاییان یا بازیکنی با خصوصیات او را بیشتر می‌پسندند چرا که جدا از بحث فنی به زعم آنها گزینه جذاب‌تری برای حضور در پرسپولیس به نظر می‌رسد.

غالب نظرات هواداران پرسپولیس در اینستاگرام و فضای مجازی حاکی از این است که مهدی شیری به خاطر از دست رفتن دومین جامی که با اشتباه او اتفاق افتاده لایق این اخراج بوده است و به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی هم تحت تأثیر این فضا چنین تصمیمی گرفته. یحیی در حالی شیری را کنار گذاشت که بعد از بازی تأکید کرد مسئولیت شکست را به عهده می‌گیرد اما حالا با این اخراج تأکید می‌کند عامل باخت در سوپرجام کسی نبوده جز مهدی شیری. برای این مهم هم مهدی شیری احتمالاً بهترین گزینه بود. بازیکنی که بعد از فینال آسیا مورد غضب کادر فنی قرار گرفت و تا امروز هواداری بین هواداران پرسپولیس نداشت.

تصمیم یحیی گل‌محمدی اما بیشتر از اینکه برآمده از ذهن و تفکر خودش و همکارانش باشد تصمیمی ناشی از فضای تلخ و عجیب اینستاگرام و فضای مجازی پیرامون پرسپولیس است. یحیی حالا با این تصمیم ضرب کامنت‌های توهین‌آمیز را گرفته اما تیمش را در این شرایط کمبود بازیکن از یک بازیکن دیگر محروم کرده است که عواقب منفی‌اش بیشتر از هر کسی گریبان خودش را خواهد گرفت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها