کد خبر : 72929

مهدی شیری راهی فولاد شد! + تصاویر

مهدی شیری راهی فولاد شد! + تصاویر

خبر عدم نیاز یحیی گل‌محمدی به مهدی شیری واکنش‌های بسیاری را در فضای مجازی برانگیخت.

به گزارش "ورزش سه"، تکل بی محابای مهدی شیری در دقیقه 63 سوپرجام روی پای بازیکن فولاد در شرایطی که در اواخر نیمه اول با کارت زرد جریمه شده بود کافی بود تا از همان لحظه موج عظیمی از انتقادات و توهین‌ها روانه مدافع راست پرسپولیس شود.

شیری در ابتدای این فصل با اتمام قراردادش بازیکن آزاد شده بود اما با نظر کادرفنی دو فصل دیگر قراردادش را تمدید کرد و پس از این اتفاق در اولین مصاحبه‌اش یک بار دیگر بابت هند عجیبش در فینال آسیا عذر خواست و قول جبران داد.

شاید تمدید قرارداد با این بازیکن موجب خوشحالی هیچ‌یک از هواداران پرسپولیس نشده بود و اشتباه در فینال آسیا چیزی نبود که پرسپولیسی‌ها از آن ساده گذر کنند. از همان زمان فشار زیادی روی شیری بود و او حتی با یک پاس اشتباه در طول بازی‌ها مورد انتقاد قرار می‌گرفت.

این ماجراها گذشت و به تک بازی سوپرجام رسید و شیری در شرایطی با استیصال و سری به زیر افکنده از زمین مسابقه در سیرجان خارج می‌شد که احتمالا فکرش را می‌کرد که در صورت برنگشتن نتیجه بازی دیگر فرصتی برای جبران پیدا نخواهد کرد و هواداران از سوپرجام به‌عنوان دومین جام از دست رفته به‌خاطر شیری یاد می‌کنند.

درست یک روز پس از شکست سرخ‌ها خبر عدم نیاز یحیی گل‌محمدی به شیری منتشر شد و موجی از واکنش‌ها را به‌همراه داشت. بسیاری از رفتن شیری با خوشحالی یاد کرده و از این تصمیم یحیی استقبال شدیدی کردند. برخی دیگر نیز نظری متفاوت داشتند که شاید خیلی محبوب هواداران دو آتشه پرسپولیسی‌ها نبود. شایعات مختلفی در مورد ادامه مسیر فوتبالی او وجود دارد و بسیاری شیری را بازیکن نیم فصل دوم فولاد می‌دانند.

حال در این صفحه تعدادی از توئیت‌ها در واکنش به مازاد اعلام شدن مهدی شیری را می‌خوانید:

 
 
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها