کد خبر : 72934

آیاندا پاتوسی در پرسپولیس؟

آیاندا پاتوسی در پرسپولیس؟

پس از آن که نامه عدم نیاز مهدی شیری یکی از کاپیتان‌های پرسپولیس توسط یحیی گل‌محمدی امضا شد و به دست رضا درویش مدیرعامل باشگاه رسید، شایعات دیگری در فضای فوتبال پیچید.

به گزارش ایران ورزشی، برخی رسانه‌ها از معاوضه شیری با آیاندا پاتوسی خبر دادند و گفتند از آنجا که پرسپولیس به یک هافبک بازیساز احتیاج دارد، بد نیست حالا و در پنجره نقل و انتقالاتی، بازیکنی مثل پاتوسی وارد لیست سرخپوشان شود.

البته برای دریافت رضایتنامه، می‌توان با باشگاه فولاد به توافق رسید. با این حال، فولادی‌ها نظر دیگری دارند. یکی از مسئولان باشگاه فولاد در مورد این شایعه به ما گفت: «نه، چنین موضوعی مورد قبول ما نبوده و نیست. البته مهدی شیری را می‌خواهیم و به‌دنبال راهی برای جذب این بازیکن هستیم اما اصلاً درست نیست که می‌گویند پاتوسی را به‌عنوان بخشی از این معامله به پرسپولیس می‌دهیم. پرسپولیس یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ است و شاید سیاست باشگاه ما این نباشد که حریفان را قوی کنیم.»

باشگاه‌های تراکتور و گل‌گهر هم برای جذب این بازیکن با باشگاه فولاد نامه‌نگاری‌هایی انجام داده‌اند و باید دید در نهایت این بازیکن کدام باشگاه را انتخاب می‌کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها