کد خبر : 72786

2 بازیکن داخلی و یک خارجی در اولویت لیست خرید پرسپولیس

2 بازیکن داخلی و یک خارجی در اولویت لیست خرید پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برنامه جذب بازیکنان مد نظر سرمربی را پس از دیدار با سوپرجام دنبال می کند تا آنها پیراهن سرخپوشان را در نیم فصل دوم بر تن کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات خود را برای دیدار با فولاد خوزستان در سوپر جام فوتبال کشور پیگیری می‌کند که احمد گوهری فعلاً به عنوان تنها خرید زمستانی این تیم به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شده است.

سرمربی سرخپوشان علاوه بر اینکه گوهری را برای جایگزینی بوژیدار رادوشوویچ انتخاب کرده است سه بازیکن دیگر را نیز در لیست خرید خود قرار داده است تا درویش پای میز مذاکره با آنها بنشیند.

مدیرعامل سرخپوشان قول داده است بازیکنان داخلی مد نظر گل محمدی را خیلی زود جذب خواهد کرد تا آنها زودتر به تمرینات تیم ملحق شوند. همچنین گزینه خرید خارجی یحیی نیز قرار است به زودی پای میز مذاکره با سرخ‌ها بنشیند تا او به جمع مهاجمان پرسپولیس اضافه شود.

اولویت‌های زمستانی یحیی در حالی مشخص شده‌اند که احتمال اینکه پیشنهادات دیگری نیز به سرمربی تیم برای جذب بازیکن داده شود وجود دارد اما گل‌محمدی نمی‌خواهد بی جهت لیست بازیکنان بزرگسال خود را تکمیل کند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها