کد خبر : 71930

میلیچ کابوس نقل و انتقالات استقلال می شود؟

میلیچ کابوس نقل و انتقالات استقلال می شود؟

فرهاد مجیدی با قاطعیت از جذب چهار بازیکن جدید در فصل نقل و انتقالات زمستانی صحبت می‌کند. به نظر می‌رسد حتی کنار گذاشته شدن استقلال از لیگ قهرمانان آسیا هم خدشه‌ای در انگیزه او وارد نکرده است چون می‌خواهد با تقویت تیمش برای نیم فصل دوم، آرزوی قهرمانی در لیگ برتر را پس از 9 فصل دوباره محقق کند.

به گزارش ایران ورزشی، استقلالی‌ها به‌دنبال خریدن دو بازیکن داخلی هستند و دو مهره خارجی هم مدنظر کادر‌فنی قرار دارند ولی شاید در آخرین لحظات یک اتفاق عجیب و غریب معادلات فرهاد مجیدی را برهم زده و رشته‌هایش در یارگیری را پنبه کند.

مذاکرات پاییزی با هرویه میلیچ نتیجه نداد و مدافع اهل کرواسی استقلال که فصل گذشته هم در میانه راه همه چیز را رها کرد و به کشورش بازگشت، ترجیح داد برای دریافت مطالبات خود به فیفا مراجعه کند. حالا پرونده میلیچ به مرحله پایانی رسیده و اگر حکم تا قبل از آغاز نقل و انتقالات نیم فصل علیه استقلال صادر شود، احتمالاً پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته خواهد شد و استقلال تا وقتی نتواند با بازیکن خارجی سابق خود تسویه حساب کند، اجازه جذب هیچ مهره جدیدی را نخواهد داشت. خطری که می‌تواند به قیمت از دست رفتن شانس جذب بازیکنان داخلی و خارجی مدنظر فرهاد مجیدی برای دور برگشت لیگ برتر تمام شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها