کد خبر : 64941

افشاگری در مورد میلیچ با چاشنی هشدار تمدید به سایر بازیکنان استقلال

افشاگری در مورد میلیچ با چاشنی هشدار تمدید به سایر بازیکنان استقلال

باشگاه استقلال در اطلاعیه خود علاوه بر تضعیف میلیچ به نوعی به سایر بازیکنان هم هشدار داده است!

به گزارش ورزش سه، بعد از ترک ایران و جدایی میلیچ از استقلال باشگاه استقلال اطلاعیه ای چهاربندی را درباره ماجرای پیش آمده میان مدیران باشگاه و وکیل میلیچ منتشر کرد. در بند آخر این اطلاعیه به موضوع تمدید نشدن قرارداد میلیچ اشاره شده و آمده است: « باشگاه استقلال در تمدید یا عقد قراردادها تنها منافع بلند مدت باشگاه را در نظر می‌گیرد و زیر بار خواسته‌های غیر قانونی و غیرمتعارف و باج خواهی نخواهد رفت.»

این بند اگرچه در اطلاعیه مربوط به موضوع قرارداد میلیچ وجود دارد اما به نوعی هشداری به بازیکنان دیگر استقلال هم هست. مدیران باشگاه استقلال و به خصوص احمد مددی که این روزها روابط خوبی با بازیکنان این تیم ندارد، در بحث تمدید قرارداد نفرات برای فصل آینده هیچ اقدامی صورت نداده اند.

با اینکه قرارداد بسیاری از بازیکنان استقلال در پایان فصل به پایان می رسد و این تیم هم چند روز بعد از پایان مسابقات داخلی باید در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال قرار بگیرد اما هنوز مدیران باشگاه هیچ اقدامی برای تمدید قرارداد با بازیکنان انجام نداده اند.

در این خصوص چندی قبل فرهاد مجیدی سرمربی آبی ها گفته بود تا زمانی که مطالبات بازیکنان پرداخت نشود، لیستی برای تمدید به مدیران باشگاه نمی دهد.

در چنین شرایطی یکی از مهم ترین دغدغه هواداران استقلال تمدید قرارداد بازیکنان است. حالا اما مدیران استقلال در اطلاعیه مربوط به میلیچ به نوعی به بازیکنان دیگر هم هشدار داده اند که به دنبال قراردادهای بلند مدت هستند. بی تردید این مساله ای نیست که بازیکنان کنونی استقلال به راحتی زیر بار آن بروند. خصوصا در شرایطی که استقلال با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کند و بازیکنان هنوز مبالغ زیادی از قراردادهایشان را در فصل جاری دریافت نکردند، بی تردید تمدید قرارداد یا عقد قرارداد جدید بلند مدت به خاطر منافع باشگاه مساله ای است که نگرانی ها را بیشتر می کند.

باید دید واکنش کادرفنی استقلال و همچنین بازیکنان به این نوع نگرش مدیران باشگاه درباره تمدید قراردادها چیست و چه اتفاقاتی در آینده رخ می دهد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها