کد خبر : 71915

حردانی چطور به استقلال می رسد؟

حردانی چطور به استقلال می رسد؟

اینطور که به نظر می‌رسد در صورت توافق دو باشگاه فولاد و استقلال، صالح حردانی در نیم فصل دوم پیراهن استقلال را بر تن خواهد کرد. البته قرار است در ازای استقلالی شدن این بازیکن، یک یا دو نفر از شاگردان مجیدی هم راهی فولاد شوند که هنوز این قضیه نهایی نشده است.

به گزارش فوتبالی، اینکه چرا نکونام حاضر به جدایی یکی از مهره‌های کلیدی تیمش شده، سوالی است که توضیحات متفاوتی برایش وجود دارد.

از دید نکونام، از وقتی که استقلال به مدافع جوان تیمش پیشنهاد داده، این بازیکن تمرکز کافی را نداشته و به همین دلیل او مشکلی با جدایی احتمالی حردانی نخواهد داشت. حتما در جریان هستید که سرمربی فولاد در کنفرانس خبری بعد از بازی با پیکان، از حردانی انتقاد کرد و گفت:" بازی در اختیار ما بود و از نقطه ای که بازیکن ملی پوش داریم نباید چنین اشتباهی صورت بگیرد. سعادت حردانی باید تمرکزش روی تیم فولاد باشد و باید حواسش را جمع کند.

فولاد به سعادت، اعتبار و شخصیت داده و به تیم ملی رفته است. این که برای تیم های دیگر با او صحبت می‌کنند، تمرکزش را بر هم زده است. او روی دو صحنه دو اشتباه وحشتناک داشت در حالی که پیش از این چنین اشتباهاتی نمی کرد و حتی به او تذکر دادم. حواس او به خارج از فولاد است و این برای خود سعادت هم خوب نیست زیرا فولاد به این بازیکن کمک کرده تا رشد کند. هواداران و استان خوزستان از حردانی انتظار دارند."

نکته دیگر اینکه قرارداد حردانی با فولاد، فقط تا پایان این فصل اعتبار دارد و اگر قرار به تمدید قرارداد او نباشد، فولاد در پایان فصل نمی‌تواند بابت فروش او به درآمد برسد منتهی در حال حاضر شرایط متفاوت است و باشگاه اهوازی می‌تواند از قبال فروش این بازیکن، درآمدزایی کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها