کد خبر : 71882

2 استقلالی با این بازیکن معاوضه می شوند؟

2 استقلالی با این بازیکن معاوضه می شوند؟

به نظر می‌رسد ماجرای معاوضه صالح حردانی با یکی دو بازیکن استقلال، کاملا جدی است.

به گزارش فوتبالی، مدافع راست فولاد که در نقل و انتقالات تابستانی هم مورد توجه استقلال بود، نهایتا در اهواز ماندنی شد اما به احتمال بسیار زیاد، این بازیکن در نیم فصل دوم راهی استقلال خواهد شد تا بازیکن مورد علاقه فرهاد مجیدی، زیر نظر او به فوتبالش ادامه دهد.

در ازای استقلالی شدن حردانی، دو بازیکن استقلال به یکی از دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ملحق خواهند شد. نفر اول، به احتمال بسیار زیاد رشید مظاهری است که گویا جدایی‌اش از استقلال در نقل و انتقالات زمستانی قطعی شده و فولاد می‌تواند گزینه خوبی برای او باشد چرا که مظاهری می‌تواند با این تیم در آسیا حاضر داشته باشد.

درباره نفر دوم هم گمانه‌زنی‌های زیادی صورت گرفته است. بر اساس برخی اخبار نکونام به دنبال یکی از مهاجمان استقلال است تا بتواند خط حمله تیمش را تقویت کند.

برخی گمانه‌زنی‌ها هم حاکی از آن است که نکونام قصد دارد یکی از هافبکهای استقلال را به اهواز ببرد. در ماههای گذشته از زبیر نیک‌نفس به عنوان بازیکن مورد نظر سرمربی فولاد نام برده می‌شد که با توجه به نمایش نیک‌نفس در چند وقت اخیر، بازگشت او به فولاد را باید منتفی دانست و حالا باید دید کدام یک از هافبکهای دیگر استقلال، این تیم را به مقصد فولاد ترک خواهند کرد؟

طبیعتا مجیدی با جدایی هافبکی موافقت خواهد کرد که فرصت زیادی برای بازی در ترکیب استقلال پیدا نکرده است و نفراتی مثل سعید مهری یا آرش رضاوند یا رضا آذری چنین وضعیتی دارند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها