کد خبر : 71851

پرسپولیس از تیمی گل خورد که کلاً 3 گل زده داشت

پرسپولیس از تیمی گل خورد که کلاً 3 گل زده داشت

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: متاسفانه فوتبال خوبی از پرسپولیس ندیدیم تا در نهایت بهترین فرصت برای بالا رفتن در جدول از دست برود.

به گزارش خبرورزشی، دیدار هفته پانزدهم تیمهای شهرخودرو و پرسپولیس با تساوی مدافع عنوان قهرمانی در مشهد به پایان رسید.

امیر حسین فشنگچی درباره دلایل تساوی پرسپولیس در مشهد اظهاراتی را مطرح کرد.

چه شد که پرسپولیس در دیدار با تیم قعر جدولی متوقف شد؟

متاسفانه کاملا مشخص بود که بازیکنان پرسپولیس حریفشان را دست کم گرفته بودند. وقتی شما با تیمی بازی می‌کنید که در قعر جدول قرار گرفته نباید برایتان فرقی با تیم بالای جدول داشته باشد. وقتی تیمی را دست کم بگیرید چه لیگ برتری باشد یا نوجوانان شموشک نوشهر فرقی نمی‌کند. آنها می‌آیند و شما را اذیت می‌کنند. پرسپولیس هم در واقع گرفتار همین موضوع شد.

این بازی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

در نیمه اول پرسپولیس فرصت‌های خوبی داشت تا به گل برسد اما متاسفانه از هیچ کدام از آنها استفاده درست نکرد. وقتی موقعیت‌های‌تان را پشت سر هم از دست بدهید قطعاً از نظر روحی و روانی دچار افت می‌شوید و دیگر نمی‌توانید به گل برسید. در نیمه دوم هم که بازی اصلاً بار فنی خاصی نداشت و پرسپولیس هم بد بازی کرد.

تعویض‌های پرسپولیس چطور بود؟

رضا اسدی به زمین آمد تا از ارسال از کناره‌ها استفاده کند ولی هیچ ارسال درست و حسابی روی محوطه نمی‌شد. در نیمه دوم هر دو تیم رو به بازی مستقیم آورده بودند و در نهایت هیچ کدام نتوانستند برنده شوند.

تیم شهر خودرو در این بازی چطور بود؟

مشهدی‌ها آمده بودند تا نبازند و به خواسته‌شان هم رسیدند. آنها ۱۰ نفره دفاع می‌کردند و طبیعی هم بود که از این شیوه استفاده کنند. باعث خجالت است که پرسپولیس از تیمی گل می‌خورد که پیش از این فقط ۳ گل زده داشت و باید چهارمین گل زده اش را به پرسپولیس بزند. این برای پرسپولیس اصلا خوب نیست. امیدوارم این تساوی تلنگر جدی برای بازیکنان تیم باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها