کد خبر : 71528

استقلالی‌ها از سادگی برادرم سوء استفاده می‌کنند

استقلالی‌ها از سادگی برادرم سوء استفاده می‌کنند

مرتضی فنونی زاده معتقد است برادرش مهدی بسیار انسان صاف و ساده ای است و همین موضوع باعث سوء استفاده از او می شود.

به گزارش خبرورزشی، پس از استوری مهدی فنونی زاده علیه مهدی مهدوی کیا و مطلبی که در صفحه شخصی این بازیکن سابق استقلال علیه سرمربی تیم امید منتشر شد خیلی‌ها شگفت زده شدند.

مرتضی فنونی زاده برادر مهدی که در پرسپولیس بازی کرده است سعی کرد از او دفاع کند و مدعی شد اینستاگرام او دست یک ادمین دیگر است.

به همین بهانه با مرتضی فنونی زاده تماس گرفتیم تا ببینیم این حرف‌ها و ادعایش تا چه حد صحت دارد؟

آقا مرتضی اینستاگرام مهدی برادرتان واقعا دست ادمین است یا شما خواستید به این شکل به نوعی قضیه را فیصله دهید؟

دروغ چرا؟ واقعا دست ادمین است. متأسفانه برخی استقلالی‌ها از سادگی برادرم مهدی سوء استفاده می‌کنند!

چطور؟

اینکه به مهدی زنگ می‌زنند و می‌گویند فلان مطلب یا جمله استقلالی پسند است آقا مهدی در صفحه ات منتشر کنیم؟ مهدی ما هم از روی سادگی قبول می‌کند و نتیجه اش فحش خوردن خانواده ماست!

چرا صفحه اش را دست دیگران سپرده است؟

این را باید از خودش پرسید! من هم مانده ام چون صفحه شخصی شما در اینستاگرام مثل ناموس شخص است. باید دست خودت باشد اما گفتم که مهدی ما ساده است. من همین جا خدمت شما می‌گویم خانواده ما به مهدی مهدوی کیا به عنوان یک قهرمان ملی و بازیکن پرافتخار احترام می‌گذارد و دوستش داریم. این ماجرا یک سوء تفاهم است.

شما در این رابطه با مهدی صحبت کرده اید؟

هزاربار! آخر چند بار بگویم برادر من صفحه شخصی ات را دست کسی نسپار چون امین نیستند. خرابت می‌کنند و فلان و بهمان!

شما که رابطه خیلی خوبی با هم دارید؟

بله، مهدی برادرم است اما مدتی می‌شود خودم هم تصمیم گرفته ام به اتفاق به برنامه‌های تلویزیونی نرویم!

چرا؟! قهر کرده اید؟

نه، قهر چرا؟ آخرین بار به اتفاق مهدی برادرم به یک برنامه تلویزیونی رفتیم که برادرم یک دفعه به مجری گفت شما لنگی هستید مثل داداشم! این حرف را از روی سادگی اش زد و به من و مجری برنامه برخورد. بنابراین تصمیم گرفتم که دیگر دو نفری به برنامه تلویزیونی یا اینترنتی نرویم.

فیلم آن برنامه را دیده بودیم ...

اتفاقا مجری برنامه به من یواشکی پیشنهاد داد بگویم آقا مهدی شما هم کیسه کِش هستید! من اما قبول نکردم چون حرف قشنگی نیست. استقلال همیشه برای ما رقیب بوده اما این صحبت‌ها آن هم در یک برنامه زنده قشنگ نیست.

پس حسابی از برادرتان دلخور شدید؟

دلخور نه چون می‌دانم ته دل مهدی هیچی نیست. شاید این ادعای من واکنش‌هایی به دنبال داشته باشد اما مهدی برادرم ۳ سال در استقلال بازی کرد اما به افتخارات، قهرمانی‌ها و رکوردهایی رسید که با ۳۰ سال بازی و مربیگری هم بعضی‌ها نمی‌رسند. مهدی ما به نظر من در باشگاه استقلال در حد مرحوم ناصر حجازی است!

شوخی می‌کنید یا جدی می‌گویید؟! آقا مرتضی، ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال است و ...

شما لطفا بروید دقیق آمار ۳ سال بازی مهدی فنونی زاده در استقلال را پیدا و منتشر کنید.

ولی زنده یاد ناصر حجازی در جام جهانی بازی کرده، با تیم ملی قهرمان جام ملت‌ها شده و در استقلال افتخارات فراوانی کسب کرده که خیلی‌ها به نزدیکی آن هم نرسیده اند؟

منظور من استقلال بود. مهدی هرگز دربی را نباخت، قهرمان آسیا شد و افتخارات زیادی فقط با ۳ سال بازی کردن در استقلال بدست آورد و...

بگذریم! آقا مرتضی در پایان می‌خواستیم نظر شما را در خصوص حذف احتمالی پرسپولیس و استقلال ازآسیا بپرسیم؟

تا جایی که من شنیدم از احتمالی گذشته و قطعی شده است! هر چند امیدوارم این دو تیم در آسیا بمانند چرا که آبروی فوتبال ایران هستند. پرسپولیس در این سال‌ها یکی از قدرت‌های آسیا بوده و حیف است این طور عجیب و زشت از لیگ قهرمانان کنار گذاشته شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها