کد خبر : 64414

مرتضی فنونی زاده:

صدای منتشر شده شیطنت استقلالی‌ها است

صدای منتشر شده شیطنت استقلالی‌ها است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره احتمال شکایت سرخپوشان پایتخت از او و برادرش توضیحاتی را بیان کرد.

مرتضی فنونی زاده،  در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این که باشگاه پرسپولیس قصد دارد از او و برادرش شکایت کند، اظهار کرد: شکایت  پرسپولیسی ها به جایی نمی رسد؛ چون  نمی‌توانند چیزی را ثابت کنند. برادرم مهدی درباره عیسی آل کثیر حرف‌هایی زده است، اما برخی هواداران پرسپولیس به خانواده من توهین کردند.

او ادامه داد: صدای منتشر شده، شیطنت استقلالی‌ها است و خیلی راحت می‌توانند تقلید صدا کنند. من سال‌ها برای تیم پرسپولیس زحمت کشیده ام و  جزئی از ۴۰ میلیون هوادار این تیم هستم. اگر هواداران  اصیل پرسپولیس آزرده خاطر  شده اند،  معذرت خواهی می‌کنم.  

فنونی زاده گفت: برادرم مهدی اشتباه می‌کند. او و استقلالی‌ها در کسب جام قهرمانی مغموم شده اند، به همین خاطر این چنین صحبت می‌کنند.  

پیشکسوت پرسپولیس درباره این که  او و برادرش از حضور در اماکن ورزشی منع شده اند، بیان کرد:  باشگاه پرسپولیس خانه دوم من است و ان شاءالله این موضوع حل شود. من انتظار نداشتم که هواداران پرسپولیس به خانواده ام که سادات هستند در فضای مجازی توهین کنند.

او در پایان گفت: به نظرم خوشایند نیست که هواداران پرسپولیس به من و خانواده ام  ناسزا بگویند؛ چون چندین سال در پرسپولیس بازی کردم و ۱۰ سال هم مربی تیم‌های پایه بوده ام.  

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها