کد خبر : 71042

رفتارهای زشت از جنتلمن استقلال

رفتارهای زشت از جنتلمن استقلال

پرسپولیس و پیکان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال امروز (چهارشنبه) به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۳ بر یک سرخ‌پوشان به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، سعید دقیقی، سرپرست پیکان پس از این دیدار اظهار کرد: تیم ما امروز بازی را خوب شروع کرد اما روی یک اشتباه گل خوردیم. تیم حریف حرفه‌ای بود ولی میانگین سنی ما زیر ۲۵ سال بود و مفت گل خوردیم. در ادامه هم می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشیم اما باختیم.

او درباره نتایج ضعیف پیکان در هفته‌های اخیر گفت: باشگاه پیکان با حضور آقای محمدی که یکی از بهترین مدیران فوتبال ماست و برنامه بلند مدت دارد. بودجه تیم ما جزو سه تیم پایانی جدول لیگ است. اگر توجه کرده باشید، به جز ابراهیم صالحی که ۳۰ ساله است، باقی بازیکنان جوان هستند. یک تیم جوان همیشه نمی‌تواند بالا باشد و باید به آن‌ها اعتماد شود. برنامه ما توسعه آکادمی است.

سرپرست پیکان درباره صحنه پنالتی به نفع تیمش توضیح داد: در آن صحنه داور تشخیص به پنالتی داد اما در ادامه توپ ما به گل تبدیل شد. با تمام احترامی که برای آقای مهدوی قائل هستم، به نظرم باید اجازه می‌داد بازی ادامه پیدا کند. با این حال او جسارت به خرج داد و پنالتی گرفت و این موضوع قابل تقدیر است.

دقیقی در ادامه صحبت‌هایش درباره واکنش لک پس از گل پیکان و مطهری بعد از گل سوم پرسپولیس بیان کرد: ما برای تمام کادر فنی پرسپولیس احترام قائل هستیم. خود حامد لک هم‌بازی من بوده است. بعد از گل اتفاقات ناشایستی رقم خورد و توقع بیشتر از این از لک داشتیم.

او ادامه داد: بعد از گل پرسپولیس حرکت زشتی از مطهری دیدیم که ناراحت شدم و به او هم تذکر دادم. او در برنامه‌های تلویزیونی خیلی عاقل و باشخصیت است ولی حرکتی که من دیدم درخور او نبود. تعارض رفتاری آدم را ناراحت می‌کند.

سرپرست پیکان افزود: آن‌ها الگوی جوانان ما هستند. در آن صحنه وقتی گل زدی و موفق شدی و خوشحال شدی، مشکلی نیست ولی وقتی مقابل تیمی که جوان است تحت فشار قرار دارد، این حرکات شایسته نیست. ما ایشان را به عنوان انسان اخلاق‌مدار می‌شناسیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها