کد خبر : 71040

آمارهای درخشان پرسپولیس مقابل پیکان

آمارهای درخشان پرسپولیس مقابل پیکان

شاگردان یحیی گل‌محمدی در حالی از ساعاتی دیگر در ورزشگاه دستگردی به مصاف شاگردان مجتبی حسینی خواهند رفت که آمار بسیار قابل توجهی مقابل حریفشان دارند.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس تاکنون 31 بار در لیگ برتر مقابل پیکان به میدان رفته که در 22 مسابقه حریفش را شکست داده تا رکورد بیشترین تعداد پیروزی یک تیم در مقابل تیم دیگری در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر از آن پرسپولیس باشد. سهم پیکان هم از تقابل‌هایش با پرسپولیس، پیروزی در 5 بازی است.

طبق آماری که سایت متریکا منتشر کرده، آخرین برد پیکان برابر پرسپولیس به تابستان 96 برمی‌گردد و پرسپولیس در هر 7 بازی آخرش مقابل پیکان، برنده از زمین خارج شده است.

جدا از آمار ضعیف پیکان در بازیهایش مقابل پرسپولیس، شرایط پیکان در بازیهای اخیر هم شانس پرسپولیس برای برد در بازی امروز را بیشتر از حریفش کرده است. شاگردان مجتبی حسینی، در 5 بازی اخیرشان فقط در یک مسابقه موفق به گلزنی شده‌اند و از طرف دیگر با یک گل زده در بازیهای خانگی، صاحب ضعیفترین خط حمله لیگ از این حیث هستند و حالا باید منتظر ماند و دید که آیا یحیی گل‌محمدی برای دومین بازی متوالی می‌تواند دستیار سابقش را شکست دهد یا نه.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها