کد خبر : 65898

فردا می آییم تا پرسپولیس را متوقف کنیم

فردا می آییم تا پرسپولیس را متوقف کنیم

اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان درباره دیدار تیم فوتبال این باشگاه با پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر عنوان کرد: بازیکنان‌مان می‌خواهند نشان بدهند چیزی از ستاره‌های نامدار پرسپولیس کم ندارند.

به گزارش خبر ورزشی ، اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان، درباره دیدار این با پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر به نکته‌های زیر اشاره کرد:

*ما مقابل پرسپولیس هم مثل دیدارهای گذشته با تمام قدرت بازی می‌کنیم و به دنبال این هستیم تا بازی جوانمردانه ای را به نمایش بگذاریم. برایمان اهمیتی ندارد که این بازی برای چه تیم‌هایی مهم است؛ اینکه چه تیمی ببرد و چه تیمی ببازد و چه تیمی‌قهرمان شود، برای ما مهم نیست و به حواشی موجود در این خصوص فکر نمی‌کنیم. در بازی جمعه شب فقط دنبال این هستیم تا شرافت و قداست فوتبال حفظ شود.

*در پاسخ به این پرسش که آیا پاداشی برای برد مقابل پرسپولیس در نظر گرفته شده، باید بگویم بچه‌های تیم ما همه جزو بهترین‌ها هستند و همواره نشان دادند انگیزه‌های بیرونی مثل تعیین پاداش و موارد اینچنینی اهمیتی در کارشان ندارد. همه می‌دانند پیکان امسال جزو کم هزینه ترین تیم‌های لیگ برتر بوده و اعضای تیم فوتبال پیکان بدون توجه به موارد و مسائل مالی سعی و تلاش خود را برای کسب بهترین نتایج انجام داده‌اند.

*امسال به جز پرسپولیس از همه تیم‌های لیگ برتر موفق به کسب امتیاز شدیم و با توجه به ظرفیت و کیفیتی که بازیکنان و کادرفنی و اجرایی ما دارند، قصد داریم در بازی پایانی نیز موفق باشیم تا یک رکورد جالب را به ثبت برسانیم. اگرچه می‌دانیم بازی کردن مقابل پرسپولیس به عنوان نایب قهرمان آسیا و قهرمان 4 دوره متوالی لیگ برتر کار آسانی نیست. این تیم تنها یک باخت در لیگ برتر داشته است. با این حال با انگیزه زیاد برای متوقف کردن پرسپولیس به زمین می‌رویم و بازیکنان‌مان می‌خواهند نشان بدهند چیزی از ستاره‌های نامدار پرسپولیس کم ندارند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها