کد خبر : 70864

استاد گل های حساس پرسپولیس شاید به ترکیب اصلی برگردد

استاد گل های حساس پرسپولیس شاید به ترکیب اصلی برگردد

پس از گل حساس سیامک نعمتی پرسپولیسی‌ها در صدد بودند سریع‌تر مسابقه را به جریان بندازند.

به گزارش "ورزش سه"، سرخ‌ها در هفته نهم لیگ‌برتر چالش بزرگی را تجربه کرده و تا آستانه دومین باخت لیگ 21 خود نیز پیش رفتند. سه تعویض اول یحیی آوردن سعید آقایی، رضا اسدی و حامد پاکدل به بازی بود.

این نفرات نتوانستند گره کوری که هوادار به بازی زده بود را برای پرسپولیس باز کنند تا گل‌محمدی تصمیم بگیرد سیامک نعمتی را به زمین بفرستد.

سیامک در همان هفته‌های ابتدایی لیگ مصدوم شد و پس از بهبودی با عملکرد خوب مهدی شیری نیمکت نشین شده بود. او که آخرین ورق یحیی برای جلوگیری از شکست محسوب می‌شد در فرصت ده دقیقه‌ای وظیفه خود را به خوبی انجام داد.

 

سانتر امید عالیشاه با پرش و فرصت طلبی سیامک نعمتی تبدیل به گل تساوی قرمزها شد و شماره 88 سرخ‌ها نیز بدش نمی‌آمد اولین حرکت تاثیرگذار فصلش را جشن بگیرد و پس از گل آستینش را بالا زد و تتوی روی دستش را بوسید. در این میان دیگر پرسپولیسی‌ها به سراغ توپ رفتند تا آن را در وسط زمین بکارند و پاکدل و عالیشاه نیز سمت سیامک دویدند تا او را سریع‌تر از حال و هوای خوشحالی دربیاورند و برای زدن گل پیروزی تلاش کنند‌.

نعمتی به نوعی استاد زدن گل‌های حساس است، از گل صعود به فینال سال 2018 گرفته تا این گل دقیقه نودی که پرسپولیس را از شکست خانگی نجات داد. شاید این گل حکم حضور مجدد سیامک به ترکیب اصلی را امضا کرده باشد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها