کد خبر : 67384

مهدی شیری از برنامه‌های سرمربی پرسپولیس خارج شده است؟

مهدی شیری از برنامه‌های سرمربی پرسپولیس خارج شده است؟

سیامک نعمتی که در یک سوم پایانی فصل قبل شرایط خوبی نداشت ظاهراً دوباره به کانون توجه کادر فنی تیمش برگشته است.

به گزارش ایران ورزشی ، نعمتی در بازی برگشت با سپاهان از ناحیه کتف مصدوم شد و با اینکه هفته بعد از آن در دربی فیکس بود اما بین دو نیمه تعویض شد و بعد از آن هم فقط به عنوان بازیکن تعویضی دقایقی کوتاه به عنوان هافبک کناری به میدان می‌رفت اما ظاهراً دوباره به دفاع راست برگشته و بعید نیست در دوشنبه مدافع راست فیکس سرخ‌ها باشد.

در مقطع پایانی فصل مهدی شیری که دوباره به ترکیب اصلی رسیده بود و بازی‌های قابل قبولی هم ارائه داد در دو بازی دوستانه اخیر در ترکیب اصلی نبوده و سیامک نعمتی در پست مدافع راست به میدان رفته است.

نعمتی درست یک سال قبل در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با تصمیم کادر فنی پرسپولیس در قطر به پست مدافع راست رفت و بازی‌های درخشانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان ارائه داد اما در لیگ برتر نوسان داشت و شرایط مثل قطر برایش پیش نرفت.

نعمتی که فصل قبل و قبل‌تر از آن در نقش مهاجم هم بازی کرده بود احتمالاً در تاجیکستان دوباره مدافع راست پرسپولیس خواهد بود که شاید برایش اینطوری بهتر هم باشد چون با توجه به ترافیک خط میانی بخصوص در کناره‌ها، احتمال بازی کردن او به عنوان بازیکن فیکس بسیار پایین است مگر اینکه شرایط فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

بعید نیست در بازی با استقلال تاجیکستان، یحیی جناح چپ و راست خط دفاعی‌اش را به دو هافبک کناری بسپارد و از سیامک و امیری در راست و چپ استفاده کند تا اینطوری جا برای بازی کردن نفراتی مثل عالیشاه و پهلوان باز شود.

در بازی دوستانه با تیم امید، سیامک در ترکیب اصلی بود و شیری در نیمه دوم به بازی گرفته شد. در بازی دوستانه اول مقابل تیم دانشجویان هم شیری در نقش مدافع چپ به بازی گرفته شد بود تا مشخص شود برای بازی 23 شهریور از برنامه‌های یحیی خارج شده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها