کد خبر : 70742

اولین واکنش به حضور رضا قوچان نژاد در لیست خرید فولاد

اولین واکنش به حضور رضا قوچان نژاد در لیست خرید فولاد

چند هفته قبل بحث خداحافظی رضا قوچان‌نژاد از فوتبال مطرح شد. مهاجمی که از آخرین حضور او در دیداری رسمی حدود 200 روز می‌گذرد و از آن زمان به بعد همچنان بدون تیم مانده است.

به گزارش ایران ورزشی، گوچی اما یکی دو روز قبل در نقل قولی مدعی شد که از فوتبال اروپا خداحافظی کرده اما این امکان وجود دارد که به لیگ ایران بیاید و مدتی هم در داخل کشور بازی کند. او حتی خبر مذاکره‌اش با یکی دو تیم را داده و مدعی شده احتمالاً چمدان‌هایش را می‌بندد و به ایران می‌آید.

در همین حین شایعه حضور او در فولاد مطرح شد. تیمی که مربیگری آن بر عهده جواد نکونام است. نکونام سال‌ها در تیم ملی همراه با قوچان‌نژاد بازی کرده و به عنوان کاپیتان با او رابطه نزدیکی داشته است. به همین خاطر این شایعه مطرح شد که مقصد احتمالی گوچی، فولاد و شهر اهواز است.

در همین ارتباط با حمیدرضا گرشاسبی تماس گرفتیم. مدیرعامل فولاد اما این شایعه را تکذیب کرد و مدعی شد تا این لحظه نکونام صحبتی درباره جذب قوچان‌نژاد انجام نداده است: «این خبر دروغ است. الان وقت این صحبت‌ها نیست. حرف‌هایم را باور کنید. اگر هم موردی در مورد نقل و انتقالات باشد، آقای نکونام به عنوان سرمربی تیم مکتوب به من اعلام می‌کنند. تا الان هم ایشان موضوعی را به ما اعلام نکرده. باید تا نیم‌ فصل بمانیم و ببینیم آیا آقای نکونام چنین موضوعی را مطرح می‌کنند یا نه.»

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها