کد خبر : 55938

افشاگری جواد نکونام در مورد لغو بازی های پرسپولیس

افشاگری جواد نکونام در مورد لغو بازی های پرسپولیس

جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره آخرین وضعیت تیم خود و بازی‌های معوق این تیم توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره شرایط این تیم عنوان کرد: متاسفانه با توجه به بازی‌های معوق تیم‌های دیگر، این هفته بازی نکردیم؛ اما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم تا در مسابقه چهارشنبه به امید خدا بازی خوبی از خود نشان بدهیم.

نکونام در ارتباط با بازی پلی آف این تیم در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: تیم‌های عربی بازیکنان خارجی خوبی دارند و با توجه به قانون استفاده نکردن از بازیکنان خارجی برای تیم‌های ایرانی، شرایط سخت می‌شوند؛ اما تمام تلاشمان را می‌کنیم که این مرحله را پشت سر بگذاریم.

نکونام درباره هدف گذاری تیم فولاد خوزستان در این فصل گفت: همه بازی‌ها برای ما مهم هستند و تمام تلاشمان را می‌کنیم که در مسابقات عملکرد خوبی داشته باشیم. نمی توانم هیچ قولی بدهم؛ به این خاطر که ضامن موفقیت، تنها تلاش و کوشش است.

او افزود: من مانند تمام مربیان، هدفم موفقیت تیمم است و امیدوارم در انتهای فصل رتبه‌‌ای مناسب با جایگاه باشگاه فولاد کسب کنیم.

نکونام در ارتباط با برنامه اعلام شده توسط سازمان لیگ فوتبال عنوان کرد: برنامه تنظیم شده لیگ برتر فوتبال به خاطر شرایط تیم فوتبال پرسپولیس و حضور این تیم در فینال آسیا با تغییراتی مواجه شده است، اما مشکلات از قبل از آن شروع می‌شوند.

او گفت: بازی با نساجی و ذوب آهن لغو شد و بعد از بازگشت پرسپولیسی‌ها باید تعداد مسابقات آن‌ها به تعدادی مانند سایر تیم‌ها می رسید و بعد ادامه بازی‌ها برگزار می شدند.

او ادامه داد: تیم ما ۳ بازی پشت سر هم دارد، آن هم با تیم‌هایی که مدعی اصلی قهرمانی هستند.

نکونام افزود: شب گذشته طی صحبتی که با سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات داشتیم او عنوان کرد که برای لغو بازی‌های پرسپولیس دستور از بالا آمده و دست ما نبوده است.

او گفت: چگونه می‌شود برنامه ریزی برای لیگ انجام داد و همه تیم‌ها به جز یک تیم از این برنامه ناراضی باشند. متاسفانه کاملا مشخص است که ‌برنامه ریزی لیگ برای چه تیم‌هایی است.

نکونام افزود: چرا  ۳ هفته یک بار برنامه لیگ را اعلام می‌کنند؟ به چه علت نمی‌توانند برنامه ۱۵ هفته اول لیگ را اعلام کنند تا تیم‌ها نیز برای شرایط خود برنامه ریزی کنند؟ این شرایط برنامه ریزی، حتی برای پرسپولیسی‌ها نیز سخت است. تمام ایراد ما به سازمان لیگ است.

نکونام افزود: باشگاه استقلال اعلام کرد تا زمانی که بازی‌های پرسپولیس انجام نشود ما دربی را برگزار نمی‌کنیم، چرا برای آن‌ها می‌شود، اما برای تیم من نمی‌شود! هواداران فولاد از ما توقع دارند که صحبت کنیم و از حق تیممان دفاع کنیم. این چه برنامه‌ای است که تیم ما باید ۳ هفته پشت سر هم بیرون از خانه بازی کند.

او گفت: همه تیم‌ها به جز ۲ تیم از برنامه ریزی انجام شده، ناراضی هستند و شرایط یکسانی برای سایر تیم‌ها وجود ندارد.

او گفت: ما از سازمان لیگ درخواست جا به جایی بازی با سپاهان را داشتیم و قبول نکردند، اما بازی‌های تیم‌های دیگر را تغییر دادند. متاسفانه تمام فوتبال ما همیشه همین گونه بی برنامه بوده است. در آخر هم تنها تیم‌هایی که زور بیشتری دارند، از همه تیم‌ها موفق تر هستند. چرا که نفع این تیم ها برای بقیه واجب‌تر است.

نکونام درباره ۲ تیمی که از این برنامه ریزی‌ها نفع می‌برند، گفت: بحث من به هیچ وجه استقلال نیست، من گفتم ۲ تیم که یکی پرسپولیس است که باید بازی‌های عقب افتاده خود را انجام بدهد، تیم دیگر هم تیمی است که با این تیم بازی ندارد.

نکونام درباره میزبانی احتمالی ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: تمام بازی هایی که در زمین تیم نساجی و یا تیم‌های دیگر انجام می‌شوند، همه این‌ها را کشور‌های عربی فیلم و عکس می‌گیرند و مکتوب به afc ارائه می‌دهند و نشان می‌دهند که شرایط ما چگونه است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها