کد خبر : 70109

این پرسپولیس دیگر صلابت ندارد

این پرسپولیس دیگر صلابت ندارد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: این برای چندمین بار است که ما در فصل جدید روی اتفاقات گل می‌زنیم و این اصلاً زیبنده تیمی مثل پرسپولیس نیست.

به گزارش خبرورزشی، تیم پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر با تساوی مقابل مس رفسنجان برای سومین هفته متوالی موفق به کسب پیروزی نشد.

مرتضی فنونی زاده درباره دیدار پرسپولیس مقابل مس رفسنجان حرف زد.

پرسپولیس چرا دوباره مساوی کرد؟

من بازی را دیدم. متاسفم بگویم که دیگر پرسپولیس آن صلابت گذشته را ندارد و در این هفته‌ها فقط روی اتفاق گل میزند. چرا پرسپولیس به این روز افتاده که بازیکنانش سه تا پاس سالم هم نمی‌توانند به دیگر بدهند. اصلاً در جنگ‌های تن به تن جسارت را در بین بازیکنان نمی‌بینم.

نظرتان درباره پنالتی چیست؟

شاید خیلی‌ها ناراحت بشوند اما به نظر من پنالتی هم یک مقدار مشکوک بود. البته داوران باید نظر بدهند ولی باز هم باید خدا را شکر کنیم که این یک پنالتی به دست آمد و نباختیم.

از دست رفتن ۷ امتیاز در سه بازی اخیر را چطور توصیف می‌کنید؟

قطعاً از دست دادن این ۷ امتیاز در لیگ بیست و یکم که یک مسابقات فرسایشی است به ضرر پرسپولیس خواهد بود. نه تنها ۷ امتیاز بلکه یک امتیاز هم در آخر فصل می‌تواند سرنوشت ساز باشد. البته هنوز جام حذفی و لیگ قهرمانان شروع شده و چشم امید هواداران به مسابقات آتی دوخته شده است.

چرا پرسپولیس اقتدار فصول اخیر را ندارد؟

متاسفانه شرایط بدنی بازیکنان خراب است و هر زمان بدن یاری نکند کار تاکتیکی هم جواب نمی‌دهد و پاس‌های اشتباه زیاد می‌شود. ما در این چند بازی هرگز روی کار تاکتیکی به گل نرسیدیم. یا کرنر زدیم یا اوت دستی انداختیم و یا پنالتی زدیم. دروازه بان تیم مس کرمان در نیمه دوم فقط یک بار به زمین افتاد آن هم زمانی بود که پنالتی شد. این برای پرسپولیس افت دارد. پرسپولیس صلابت گذشته را ندارد.

پرسپولیس چطوری بازی کند خوب است؟

من می‌گویم پرسپولیس اگر هم قرار است ببازد سه تا گل بزند و چهار تا بخورد. کوبنده بازی کند. این بچه‌ها اصلاً با هم هماهنگ نیستند. از طرفی من به تعویض‌ها هم ایراد دارم. چرا مهدی عبدی باید آخر بازی به میدان برود؟ این بچه می‌تواند از ابتدا در میدان باشد.

علت دیگر بازی‌های اینچنینی پرسپولیس چیست؟

نداشتن یک بازیساز. ما دائم می‌گوییم وحید امیری و مهدی ترابی در پرسپولیس هستند، هردو هم بازیکنان خوبی هستند ولی کسی نیست از این توانایی استفاده کند. در تیم ملی سردار آزمون کنار دست وحید امیری است که ۲۰ میلیون یورو قیمت دارد و پاس وحید را به گل تبدیل می‌کند اما ظاهراً خریدهای این فصل پرسپولیس هنوز نمی‌دانند کجا آمده اند. از طرفی حامد پاکدل بهترین بازیکن آلومینیوم بود که پرسپولیس را خرید ولی حالا چرا باید در دقیقه ۸۹ وارد زمین شود؟ او تا بخواهد گرم شود که سوت پایان بازی را زده‌اند.

به این پرسپولیس امیدی هست؟

قطعاً هست. پرسپولیس با یک شوک می‌تواند دوباره همان پرسپولیس همیشگی شود. فقط کادر فنی باید هرچه زودتر و تا دیر نشده دست به کار شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها