کد خبر : 70051

زوج قایدی و صیادمنش داغ دل استقلالی ها را تازه کرد

زوج قایدی و صیادمنش داغ دل استقلالی ها را تازه کرد

تماشای زوج مهدی قایدی و اللهیار صیادمنش که در دقایق پایانی بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل سوریه شکل گرفت، داغ دل استقلالی‌ها را تازه کرده است؛ طیف عظیمی که دوست داشتند این دو بازیکن را در ترکیب تیم‌شان در لیگ برتر مشاهده کنند و از بازی مهیچ آنها لذت ببرند.

به گزارش ایران ورزشی، صیادمنش این روزها در ترکیب تیم زوریای اوکراین مهره تأثیرگذاری است، به‌گونه‌ای که باشگاه اندرلخت بلژیک خواهان جذب او است. مهدی قایدی نیز بعد از دو فصل درخشان در استقلال سرانجام راهی باشگاه متمول الاهلی امارات شد و به سود قابل توجهی رسید.

شاید اگر باشگاه استقلال بنیه و توان مالی مناسبی داشت می‌توانست این دو بازیکن را حفظ کند و سال‌های سال از داشتن آنها لذت ببرد و حتی جام‌هایی را صاحب شود اما مشکلات مالی و از سویی تمایل این بازیکنان برای پیشرفت موجب شد هرگز این زوج در استقلال شکل نگیرد و هر دو سرمایه راهی لیگ‌های خارج شوند. البته خروج این دو بازیکن برای استقلال بار مالی مثبتی به‌همراه داشته است و از این منظر که استقلال قادر به استفاده از آنها نیست اما از بعد مالی سود قابل توجهی از این دو به جیب خواهد زد.

مهدی قایدی در شرایطی از استقلال جدا شد که مبلغ 2 میلیون دلار حق انتقال برای او در نظر گرفته شد. صیادمنش نیز در قدم اول جدایی و پیوستن به تیم فنرباغچه پول خوبی را عاید استقلال کرد و قرارداد او به‌گونه‌ای است که اگر از تیم زوریا نیز به تیم دیگری منتقل شود، باید حق انتقالش را به باشگاه استقلال پرداخت کند. به هر حال شاید دریافت این مبالغ بتواند قدری از درد جانکاه جدایی این دو بازیکن بکاهد.

 حالا استقلالی‌ها تنها می‌توانند برای آینده این بازیکنان در ترکیب تیم‌های باشگاهی و تیم ملی ایران آرزوی توفیق کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها