کد خبر : 69883

آغاز انتقاد از بی توجهی به مهدی قایدی در تیم ملی

آغاز انتقاد از بی توجهی به مهدی قایدی در تیم ملی

بازی نکردن مهدی قایدی در بازی‌های ملی تبدیل به یک عادت شده و این ماجرا با انتقادهایی هم همراه است.

به گزارش ایران ورزشی، مهدی پاشازاده، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره این موضوع می‌گوید: «سؤال من این است که قایدی چه زمانی باید بازی کند؟ اگر مقابل لبنان هم جسارت بازی دادنش را نداریم اصلاً دعوتش نکنیم. من اصلاً به خاطر استقلالی بودنم این را نمی‌گویم و حتی از پرسپولیسی‌ها هم می‌شنوم که حق مهدی است بازی کند.

پاشازاده افزود: به هر حال ما به فوروارد دوم و سوم هم در صورت نبود فوروارد اول به هر دلیلی نیاز داریم. به هر حال وقتی ما ۸۰ دقیقه دچار مشکل بودیم به کسی نیاز داشتیم که گره بازی را باز کند و این کار را در نهایت وحید امیری انجام داد.»

پاشازاده کادر فنی تیم ملی را فاقد تمرکز کافی می‌داند: «کادر فنی تمرکز لازم را نداشت و نمونه‌اش آقای اسکوچیچ بود که اخراج شد و در کل تمرکز کافی وجود نداشت و یکسری اشتباهات بیرانوند انجام داد و بازیکنان دیگر هم پشت ۱۸ قدم خوب به توپ ضربه نمی‌زدند و سردار آزمون بدون روح بود.

من قبل بازی هم گفتم مهم نیست لبنان چه چیزی دارد یا ندارد، مهم این است که ما چه عملکردی داشته باشیم. می‌توانیم حریف را پررو کنیم که این کار را کردیم و یا می‌توانیم از همان اول دست و پای حریف را ببندیم و به قول معروف چک اول را بزنیم و دیگر به مشکلی بر نخوریم به نظر من باعث و بانی‌اش جنجال هفته اخیر بود.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها