کد خبر : 69712

برنامه مناسب برای اوج گرفتن دوباره پرسپولیس

برنامه مناسب برای اوج گرفتن دوباره پرسپولیس

پرسپولیس از فردا تمریناتش را آغاز می‌کند اما دوباره سه بازیکن و دو مربی ملی‌پوشش را در اختیار نخواهد داشت و در آستانه بازی بعدی این نفرات به تیم اضافه می‌شوند. با اعلام برنامه بازی‌های لیگ تا هفته نهم حالا کادر فنی زمان و تاریخ دقیق 5 بازی بعدی‌شان در لیگ برتر را می‌دانند.

به گزارش ایران ورزشی، اولین بازی بعد از تعطیلات لیگ، 11 روز بعد در رفسنجان برگزار خواهد شد. پرسپولیس فصل قبل به‌سختی و با تک‌گل عبدی در چمن مصنوعی رفسنجان برنده شد و حتماً بازی سختی پیش‌رو خواهد داشت. بعد از این بازی خارج از خانه پرسپولیس چهار بازی متوالی در تهران و ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد و به‌ترتیب مقابل صنعت‌نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان، استقلال و هوادار قرار می‌گیرد.

هرچند یک دربی ویژه در میانه این بازی‌ها قرار گرفته اما چهار بازی متوالی در تهران می‌تواند برنامه مناسبی برای اوج‌گیری دوباره تیم یحیی باشد. نکته جالب دیگر اینکه رودررویی با منصوریان، کمالوند، مجیدی و عنایتی به‌عنوان مربیان استقلالی در چهار بازی متوالی می‌تواند جالب باشد.

فاصله این بازی‌ها هم تقریباً مناسب است و هر 5 روز یک‌بار پرسپولیس باید مسابقه بدهد که فرصت کافی برای ریکاوری خواهد داشت.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها