کد خبر : 69711

تدبیر پرسپولیس برای عقد قرارداد با بازیکنان تاجیک پس از پایان تایم نقل و انتقالات

تدبیر پرسپولیس برای عقد قرارداد با بازیکنان تاجیک پس از پایان تایم نقل و انتقالات

در شرایطی که قرار بود منوچهر صفروف و وحدت هنانوف، دو بازیکن تاجیکستانی مدنظر کادر فنی پرسپولیس دیشب برای انجام مذاکرات نهایی و عقد قرارداد با این باشگاه به کشورمان بیایند، برنامه سفر آنها به ایران تغییر کرد.

به گزارش ایران ورزشی، ظاهراً هنانوف و صفروف برای سفر به کشورمان باید از شهر دوشنبه به استانبول ترکیه سفر کرده و از آنجا راهی تهران شوند اما به‌دلیل محدودیت‌های پروازی تاجیکستان به استانبول برنامه سفر آنها به ایران هم تغییر کرد و این دو بازیکن امشب وارد تهران خواهند شد.

این دو بازیکن جوان روز شنبه قرارداد خود با تیم استقلال تاجیکستان را فسخ کردند تا مشکلی برای حضور در پرسپولیس پس از اتمام زمان نقل‌و‌انتقالات نداشته باشند. قرار است آنها بعد از ورود به تهران در تست‌های پزشکی شرکت کنند و به نظر می‌رسد حضورشان در جمع سرخ‌های تهران قطعی است.

زمان نقل‌و‌انتقالات تابستانی دیشب (۱۶ آبان‌ماه) به‌طور رسمی به پایان رسید و با توجه به بسته بودن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی سرخپوشان، پرسپولیسی‌ها در صورت پرداخت بدهی کالدرون و باز شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی‌شان تنها می‌توانند بازیکن آزاد جذب کنند. به این ترتیب و با توجه به فسخ قرارداد دو بازیکن تاجیکستانی با تیم باشگاهی‌شان، این دو بازیکن پس از اتمام مهلت نقل‌و‌انتقالات نیز می‌توانند به‌عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس بپیوندند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها