کد خبر : 69377

بازگشت بازیکن همه فن حریف پرسپولیس به تنظیمات کارخانه

بازگشت بازیکن همه فن حریف پرسپولیس به تنظیمات کارخانه

خستگی ناشی از حضور در دو بازی تیم ملی مقابل کره‌جنوبی و امارات باعث شد وحید امیری در دیدار سرنوشت‌ساز مقابل الهلال در ریاض شرایط خوبی نداشته باشد.

به گزارش ایران ورزشی، وحید امیری آن روز مثل ترابی که از شرایط بازی دور بود فرم خوبی نداشت در حالی که معمولاً کادر فنی و هواداران برای درآوردن بازی‌ها روی این دو ستاره ملی‌پوش حسابی جداگانه باز می‌کنند.

در بازگشت به لیگ اما شرایط کم‌کم تغییر کرد و تنها بعد از یک نیمه از بازی با فولاد امیری همان ستاره‌ای شد که انتظار داشتیم. حرکت و پاس تماشایی او در لحظه گل سوم و اطمینان‌بخش به فولاد نشان از توانایی‌های امیری داشت.

در بازی با نساجی باز هم این شرایط تکرار شد و جناح چپ پرسپولیس با حضور امیری و ترابی فوق‌العاده قدرتمند بود. امیری در این بازی تا دقیقه 58 مدافع چپ و بعد از هافبک راست بود اما در همان نیمه نخست با پاس به جلویی تماشایی پایه‌گذار گل دوم تیمش باشد و آمار دو پاس گل در دو بازی ابتدای فصل را ثبت کند.

اما مهدی ترابی دیگر ستاره ملی‌پوش پرسپولیس هم در این دو بازی کاملاً رو آمده. او که در بازی با نساجی سه پاس کلیدی داد بدشانس بود که پاس گلش به آ‌ کثیر با پرچم اشتباه کمک داور سوخت وگرنه او هم الان در دو بازی دو پاس گل ثبت کرده بود.

در چنین شرایطی امیری و ترابی می‌توانند در بازی خارج از خانه مقابل آلومینیوم هم دوباره دست کادر فنی پرسپولیس را بگیرند و باید چشم به حرکات آنها دوخت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها