کد خبر : 69261

بازی حساس امروز پرسپولیس برای عقب نماندن از قافله صدر

بازی حساس امروز پرسپولیس برای عقب نماندن از قافله صدر

پرسپولیس امروز در اولین بازی خانگی فصل تازه لیگ برتر باید مقابل نساجی بازی کند و چاره‌ای جز برد هم ندارد. بعد از برد مقابل فولاد و ارائه حدود یک ساعت بازی ناامید‌کننده، پرسپولیس در یک‌سوم پایانی آن مسابقه به خودش نزدیک شد و در نهایت با بردی شیرین ریکاوری روحی شد و از شوک حذف در آسیا بیرون آمد.

به گزارش ایران ورزشی، در واقع پرسپولیس با برد در اهواز هم به خودش برگشت هم لیگ برتر ایران تا دنبال هدف بزرگش یعنی تکرار قهرمانی در این مسابقات و رسیدن به ششمین جام متوالی باشد.

پرسپولیس در نیمه نخست بازی با فولاد تحت تأثیر شرایط ناشی از پروازها و باخت به الهلال بود اما بین دو نیمه وقتی کادر فنی از بازیکنان خواستند از فوتبال‌شان لذت ببرند و البته تغییراتی در خط حمله ایجاد کردند، ورق برگشت.

پرسپولیس طی روزهای اخیر شرایط نرمالی از نظر فنی، بدنی و روانی داشته است و تمام بازیکنانی که هفته قبل در اختیار داشت را برای این مسابقه همراه دارد. آنها بازی قبلی نساجی مقابل فجر را دیده‌اند و می‌دانند حریف تیم خوبی است که با توجه به برد هفته اول شرایط امتیازی خوبی دارد اما آنقدر سفت و محکم نیست که نتوان شکستش داد.

نساجی تیم سختکوشی است که می‌تواند در تهران برای میزبانش مشکل‌ساز باشد اما اگر پرسپولیس خیلی زود به گل برسد روند خوبی در بازی پیدا خواهد کرد و می‌تواند به سه امتیاز این مسابقه امیدوار باشد.

پرسپولیس با علم به اینکه سپاهان، استقلال و گل‌گهر در این هفته شش امتیازی شده‌اند باید در این مسابقه خانگی برنده باشد تا از قافله مدعیان عقب نماند.

پرسپولیس برای این بازی سیامک نعمتی را هم در لیست خواهد داشت اما همچنان خبری از مهدی‌خانی و شجاعی در لیست نیست. با این حال دست یحیی برای تعویض خالی نیست و می‌تواند با تغییرات مناسب در صورت گره خوردن بازی شرایط را به نفع تیمش تغییر دهد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها