کد خبر : 69314

اصرار باشگاه استقلال به اخراج موسوی / تیم جدیدت را معرفی کن!

اصرار باشگاه استقلال به اخراج موسوی / تیم جدیدت را معرفی کن!

در حالی که احمد موسوی در مصاحبه‌ای صراحتاً اعلام کرده دوست دارد در استقلال بماند و با وجود نیمکت‌نشینی تلاش کند تا به ترکیب اصلی استقلال بازگردد اما باشگاه استقلال به دنبال توافق با این بازیکن بر سر جدایی از این باشگاه است. مسئولان باشگاه استقلال بار دیگر به احمد موسوی اعلام کرده‌اند که تیم جدیدش را معرفی کند و مشخص نیست که آیا موسوی که آخر بار صراحتاً گفته بود دوست ندارد از استقلال برود، آیا پیشنهاد دوباره این باشگاه را خواهد پذیرفت یا خیر؟!

به گزارش ایران ورزشی، موسوی یک فصل دیگر با باشگاه استقلال قرارداد دارد و طبق قوانین نیز اگر باشگاه استقلال قصد کنار گذاشتن این بازیکن را داشت باید یک ماه قبل از پایان نقل و انتقالات نام این بازیکن را از لیست خارج می‌کرد اما اکنون که فرصت یک ماهه به پایان رسیده و یک فصل نیز از قرارداد موسوی با استقلال باقی مانده، این بازیکن باید خود راضی به جدایی از استقلال باشد و گرنه باشگاه استقلال تحت هیچ شرایطی قادر به کنار گذاشتن نام او نخواهد بود. 

مسئولان باشگاه استقلال در واقع در تلاشند موسوی را به نوعی راضی به جدایی از استقلال کنند که موسوی هم به مسئولان استقلال اعلام کرد چنانچه تیم مطلوبی را بیابد می‌تواند به این پیشنهاد تن دهد اما غیر از این او قادر به جدایی نخواهد بود و طبق قوانین باشگاه استقلال باید تمام دستمزد این بازیکن را پرداخت کند. 

شاید اگر مسئولان باشگاه استقلال قدری زودتر در راستای کنار گذاشتن موسوی اقدام می‌کردند چنین چالشی به وجود نمی‌آمد و این بازیکن در شرایط مسالمت‌آمیزی از استقلال می‌رفت اما تأخیر در تعیین تکلیف این بازیکن که فصل قبل جزو خوب‌های استقلال بود، سبب شد تا شرایط خاصی بر سر توافق برای جدایی این بازیکن به وجود آید.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها