کد خبر : 69311

ورود ژستد برای تکمیل ژست قهرمانی استقلال / تلاش برای کنار گذاشتن یک بازیکن از لیست

ورود ژستد برای تکمیل ژست قهرمانی استقلال / تلاش برای کنار گذاشتن یک بازیکن از لیست

رودی ژستد. این نام بازیکن خارجی جدید باشگاه استقلال است. ژستد نیز فرانسوی است و اصلیتی بنینی دارد. او برای تیم‌های پایه فرانسه نیز بازی کرده اما در تیم ملی پیراهن بنین را پوشیده است.

به گزارش ایران ورزشی، عقبه رودی ژستد در فوتبال اروپا پررنگ است و این بازیکن سابقه بازی در لیگ جزیره را هم دارد. در سال‌های اخیر اما آمار گلزنی ژستد چندان مطلوب نبوده و این بازیکن نتوانسته به مانند دوران اوج گل بزند. از سال 2015 که  رودی ژستد عضو باشگاه استون ویلای انگلیس بوده تا آخرین باشگاهش در یونان که عضو باشگاه پانتولیکوس بوده، او تنها 21 بار موفق به گلزنی شده است. در واقع ژستد در سال‌های اخیر فروغ دوران اوج خود را نداشته و در سراشیبی قرار گرفته است.

با این حال مربیان استقلال امیدوارند که این خرید نیز به مانند کوین یامگا بتواند هواداران و کارشناسان را غافلگیر کند. ژستد روز گذشته بعد از حضور در ایران به ایفمارک رفت و در مرکز پزشکی-ورزشی ایران تست‌های مربوطه را پشت سر گذاشت. اگر مشکل حادی در میان نباشد که به احتمال زیاد نیست این بازیکن قراردادش را به طور رسمی با استقلال منعقد خواهد کرد. نزدیکان به باشگاه استقلال بعد از حضور ژستد در ایران خبر از قطعی بودن قرارداد او داده‌اند و به این ترتیب باید لیست استقلال را پرشده دانست.

البته در باشگاه استقلال تلاش می‌شود نام احمد موسوی از لیست خارج شود تا جا برای جذب یک بازیکن دیگر نیز باز شود اما موسوی در آخرین صحبت‌هایش اعلام کرد که زیر بار این پیشنهاد نمی‌رود و برای ماندن در استقلال تلاش خواهد کرد. اگر موسوی بپذیرد که از لیست کنار برود، باشگاه استقلال یک بازیکن جدید دیگر نیز به خدمت خواهد گرفت. گفته می‌شود یک گزینه خارجی دیگر مد نظر استقلال است تا تعداد بازیکنان خارجی به عدد 3 برسد. در حضور یامگا و ژستد باید گابریل پین را بسیار اثرگذار دانست. این مربی ایتالیایی به واسطه روابطی که با فوتبالیست‌های اروپایی دارد توانسته اطلاعاتی را درباره برخی گزینه‌ها جمع‌آوری کند و در اختیار فرهاد مجیدی قرار دهد تا سرمربی استقلال نیز اقدام به تصمیم‌گیری کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها