کد خبر : 67383

مورچه اتمی قبل از بازی با الهلال استقلالی می شود؟

مورچه اتمی قبل از بازی با الهلال استقلالی می شود؟

رسانه‌های ایتالیایی نیز به ماجرای جذب جووینکو توسط باشگاه استقلال اشاره کرده‌اند. استقلال چند روزی است از طریق واسطه‌ها به دنبال فراهم کردن مقدماتی برای جذب جوونیکو است.

به گزارش ایران ورزشی، این بازیکن که در فوتبال جهان به مورچه اتمی مشهور است سابقه بازی در تیم الهلال عربستان را هم دارد.  سایت «کالچو مرکاتو» در خصوص وضعیت سباستین جووینکو نوشت: مورچه اتمی (لقب جووینکو) پس از تجربه پوشیدن پیراهن الهلال، به مرکز شایعات نقل‌ و انتقالاتی بازگشته است. بازیکن پیشین یوونتوس در تیررس باشگاه استقلال ایران و نیز دو باشگاه MLS آمریکاست. این در حالی است که این بازیکن پیش‌تر و در بین سال‌های 2015 تا 2018 در تیم تورنتو FC عضویت داشت و مذاکرات همچنان برای جذب این بازیکن ادامه دارد.

این سایت همچنین به نقل از یک خبرنگار ایتالیایی به نام نیکولو شیرا نوشت: استقلال پیشنهادی به جووینکو ارائه کرده و تلاش می‌کند این بازیکن آزاد را به خدمت بگیرد. جووینکو همچنین دو پیشنهاد مهم از MLS دریافت کرده و مذاکرات ادامه دارد.

البته مسئولان باشگاه استقلال هیچ اطلاعاتی درباره جذب این بازیکن نمی‌دهند و مشخص نیست چه برنامه‌ای برای حضور این بازیکن در ایران دارند. تنها چند روز قبل رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که قرار است یک مهاجم درجه یک به جمع آبی‌ها ملحق شود که بعد از اظهارات ملکیان هواداران استقلال در فضای مجازی از رئیس هیأت مدیره استقلال خواستند اگر قرار است بازیکنی را به جمع آبی‌ها بیاورد این تصمیم قبل از بازی با الهلال عربستان اتخاذ شود تا استقلال فرصت استفاده از این بازیکن را از کف ندهد.

با توجه به اینکه رسانه‌های ایتالیایی نیز به ماجرای جووینکو اشاره کرده‌اند حالا دیگر مشخص شده گزینه مورد نظر باشگاه استقلال چه بازیکنی است و انتظار می‌رود که تصمیم گیران در باشگاه استقلال به سرعت در این راستا اقدام کرده و موانع را برای جذب این بازیکن از سد راه بردارند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها