کد خبر : 66693

4 سناریوی متفاوت آموزش و پرورش برای سال تحصیلی 1400

4 سناریوی متفاوت آموزش و پرورش برای سال تحصیلی 1400

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از واکسیناسیون ۵۷ هزار و ۴۴۵ نفر از فرهنگیان شهر تهران تا روز ۲۲ مرداد خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش تهران با قدردانی از تلاش‌های مدافعان سلامت، اظهار کرد: همزمان با سراسرکشور، طرح واکسیناسیون فرهنگیان شهر تهران نیز به صورت رسمی آغاز شد.

او  افزود: این طرح شامل همه معلمان مدارس دولتی و غیر دولتی، کادر اداری و نیروی‌های بازنشسته حق التدریس شاغل در استان تهران است.

فولادوند با اشاره به این که در تلاشیم تا همه معلمان، قبل از شروع مهرماه، واکسن کرونا را دریافت کنند، تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی جدید، ۴ سناریوی متفاوت شامل «برگزاری کلاس‌های مجازی در بستر شبکه شاد»، «نیمه حضوری»، «برپایی کلاس حضوری فقط برای دروس تخصصی با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی» و «حضوری کامل» را برنامه‌ریزی کرده است.

او  گفت: فرهنگیان جامانده از طرح واکسیناسیون می‌توانند با مراجعه به سامانه SALAMAT.GOV.IR ثبت نام و با تعیین زمان و مکان به مراکز و پایگاه‌های تعیین شده مراجعه نمایند.

فولادوند گفت: از کل جمعیت ۹۰ هزار و ۶۲۴ نفر فرهنگیان شهر تهران تا ۲۲ مرداد، ۸۹ هزار و ۶۱ نفر یعنی تقریبا ۹۸ درصد دعوت و قریب به ۵۸ هزار فرهنگی نیز واکسینه شده اند که تقریبا ۶۳ درصدتزریق واکسن انجام داده‌اند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها