کد خبر : 65107

مقابل پرسپولیس سرنوشت قهرمانی را تغییر می دهیم

مقابل پرسپولیس سرنوشت قهرمانی را تغییر می دهیم

هافبک ماشین‌سازی می‌گوید در بازی با پرسپولیس می‌توانند سرنوشت قهرمانی را عوض کنند و در سه مسابقه آینده تلاش خود را انجام می‌دهند.

به گزارش ورزش سه ، منصور باقری در مورد دیدار بعدی ماشین سازی با پرسپولیس گفت: بازی سختی داریم ولی ما می‌توانیم سرنوشت قهرمانی را عوض کنیم. آن بازی هم از جان مایه می‌گذاریم و باید ببینیم خدا چه می‌خواهد. چند روز تعطیل هستیم و بعد به تبریز  بر می‌گردیم تا ببینیم کادر فنی و آقای اکبرپور چه برنامه‌ای برای آن بازی دارند.

وی که با ۲۲ سال سن چهارمین بازیکن از حیث دقایق بازی در ماشین‌سازی بوده و سال اولی است که در لیگ برتر بازی می‌کند، در مورد عملکرد فردی خودش اینگونه توضیح می‌دهد: دو پاس گل دادم و یک گل زدم. به جز یک بازی در نیم‌فصل اول مقابل نساجی و بازی با نفت مسجدسلیمان در نیم فصل دوم که محروم بودم در سایر بازی‌ها به میدان رفتم. اول از همه از آقای بیاتلو تشکر می‌کنم که من را به لیگ برتر آورد. بعد هم که مربی‌ها عوض شدند، به جوان‌ها اطمینان کردند. از سعید اخباری، مهدی پاشازاده و آقای اکبرپور بابت اعتمادشان به جوان‌ها تشکر می کنم‌. خدا را شکر من هم جواب اعتمادشان را دادم.

باقری تاکید کرد: از آقای اکبرپور و کادر فنی تیم که نقش بسزایی در روند خوب ما مقابل سپاهان، مس رفسنجان و فولاد داشتند تشکر می‌کنم. تشکر جانانه‌ای از بچه‌ها می‌کنم که با تمام وجود بازی می‌کنند. شما اگر دقت کرده باشید، بچه‌ها از جان مایه می‌گذارند. امیدوارم پیشنهادهای خوبی در فصل آینده به بچه‌های ماشین‌سازی برسد و در تیم‌های خوب آنها را ببینم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها