کد خبر : 57681

گریه های یحیی که قلب همه را به درد آورد | تصاویر

گریه های یحیی که قلب همه را به درد آورد | تصاویر

یحیی گل محمدی با ویژگی های یک مرد خونسرد که اغلب عاری از احساسات معمول است، در ذهن ها ثبت شده اما اشک های او در حاشیه بازی با ماشین سازی، چیز دیگری را به اذهان مخابره می‌کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لحظاتی پیش از این که دیدار تیم های پرسپولیس و ماشین سازی با سوت علی صفایی آغاز شود، کارگردان با گذر از بازیکنانی که در حال برگزاری مراسم ابتدای مسابقه بودند، دوربینی را برای پخش انتخاب کرد که تصویر بسته از یحیی گل محمدی را نشان می‌داد.

گل محمدی با ماسک مشکی رنگ و پوشش زمستانی اش مقابل نیمکت پرسپولیس پذیرای بازیکنان ماشین سازی بود که برای تسلیت گویی آنجا می‌آمدند.

 

 

اگرچه به خاطر وجود ماسک، چهره یحیی پیدا نبود اما چشمان پر از اشک سرمربی پرسپولیس در این تصویر خودنمایی می‌کرد. گل محمدی با همان خوی آرام، در فراق دوست قدیمی اش مهرداد میناوند گریه می‌کرد و البته شاید تلاش داشت تا این گریه از چشم حاضران دور بماند.

 

 

 

با این حال تصویر بغض شکسته او در حاشیه بازی پرسپولیس و ماشین سازی، حسابی در شبکه های اجتماعی وایرال شده. در موقعیتی که بازیکنان دو تیم با یک شاخه گل به استقبال تصویر مهرداد میناوند رفته بودند و سکوهای ورزشگاه نیز نام او را نشان می‌دادند، سرمربی پرسپولیس شاید احساسی ترین واکنش را از خود بروز داد تا به چهره خاص این مسابقه تبدیل شود.

 

 

در روزهای اخیر یادداشت پژمان جمشیدی برای مهرداد میناوند حسابی به دل مخاطبانش نشسته بود و حالا یحیی گل محمدی است که به مرد اول واکنش ها به این اتفاق تلخ تبدیل شده؛ جایی که احتمالا یادش می‌افتد همین چند ماه پیش بود که مقابل مهرداد قرار گرفت و یک مصاحبه جذاب را انجام داد.

 

 

گل محمدی و میناوند یک تلاش ناموفق برای صعود به جام جهانی 2002 داشتند. همان رقابت هایی که یحیی گل محمدی در آخرین لحظاتش یک گل به ثمر رساند اما چند ثانیه بعد با سوت داور، پروژه صعود ایران به جام جهانی ناکام ماند و یحیی گریه کنان استادیوم آزادی را ترک کرد - شاید این بار آقا یحیی به یاد همان خاطرات گذشته با میناوند افتاده بود و اینطور چشمانش را سرخ کرده بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها