کد خبر : 64823

در برنامه جنجالی میثاقی چه گذشت؟

در برنامه جنجالی میثاقی چه گذشت؟

مجری برنامه فوتبال برتر چندی پیش با افشین پیروانی وارد بحث شد که این بحث ناراحتی مدیر تیم پرسپولیس را به همراه داشت.

به گزارش خبرورزشی ، احمد مددی شب گذشته از سوالات مکرر میثاقی در برنامه فوتبال برتر به ستوه آمد و به او گفت آتش بیار معرکه شدی! بعد از این جمله مجری برنامه فوتبال برتر خواست پاسخ مدیر عامل باشگاه استقلال را بدهد اما در نهایت منصرف شد و از مدیرعامل باشگاه استقلال خداحافظی کرد. هر چند او  در پایان مصاحبه اش با مربی استقلال طعنه‌ای زد و گفت من شما را روی خط آوردم که یک سلام علیک با مدیرعامل داشته باشیم.

گفته می‌شود زمانی که احمد مددی به میثاقی گفت آتش بیار معرکه شدی کارگردان در گوشی مجری به او گفت جواب مدیر عامل را نده و برنامه را دنبال کن و میثاقی به همین خاطر تصمیم گرفت با مدیرعامل باشگاه استقلال وارد مجادله نشود و برنامه را دنبال کند. 

مجری برنامه فوتبال برتر چندی پیش با افشین پیروانی وارد بحث شد که این بحث ناراحتی مدیر تیم پرسپولیس را به همراه داشت. هر چند بعد از  حضور افشین پیروانی در برنامه فوتبال برتر مدیرعامل باشگاه روی خط برنامه فوتبال برتر آمد و پاسخگوی سوالات میثاقی شد. با این حال میثاقی دیشب در برنامه فوتبال برتر فاش کرد که مددی بعد از بازگشت استقلال از لیگ قهرمانان آسیا در تمرین این تیم حاضر نشده است. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها