کد خبر : 64730

بودجه 8 میلیاردی برنامه میثاقی

بودجه 8 میلیاردی برنامه میثاقی

روزنامه گل ادعای قابل توجهی را درباره ویژه برنامه یورو 2020 مطرح کرده است.

به گزارش فوتبالی، حتما در جریان دلیل خبرساز شدن این برنامه در طول روزهای گذشته هستید. اینکه مترجم این برنامه در ترجمه صحبتهای بازیکنان و مربیان مرتکب اشتباه بزرگی شده و کار به جایی رسید که محمدحسین میثاقی به خاطر این اشتباه از مخاطبان برنامه‌اش عذرخواهی کرد. البته در دو شب اخیر مترجم مصاحبه های فلش اینترویو عوض شده و کسی که صحبتهای اسکوچیچ با برنامه فوتبال برتر را ترجمه می کرد به جای مترجم قبلی، صحبت کرد. 

در چنین شرایطی، روزنامه گل مدعی شده که بودجه این برنامه، 8 میلیارد تومان بوده و در حالی چنین بودجه‌ای به این برنامه اختصاص داده شده که از دید این روزنامه، ویژه برنامه یورو 2020 محتوای تولیدی چندانی نداشته و اصل مطلب، همان مسابقاتی است که روی آنتن می‌رود! 

این روزنامه در ادامه گزارشش به این نکته اشاره کرده که اگر رقم اعلام شده درباره بودجه برنامه یورو صحت داشته باشد، این سوال مطرح می‌شود که چرا تهیه کننده این برنامه به جای پرداخت دستمزد به عوامل حرفه‌ای، گروهی از دوستان کارآموز را مورد استفاده قرار داده است؟ البته در کارآموز بودن گردانندگان این برنامه هم باید گفت که برخی با سوابق زیر 2 سال و 3 سال در حال کار کردن در این برنامه هستند و نداشتن تجربه باعث شده که چنین اتفاق هایی بیفتد.

توضیح فوتبالی: باید دید عوامل برنامه فوتبال برتر چه واکنشی به گزارش روزنامه گل نشان خواهند داد و این گزارش را تکذیب خواهند کرد یا ترجیح می‌دهند پاسخی به آن ندهند. البته در این باره بحث بسیار است و درباره ترجمه اشتباه هم احمدی و میثاقی، مجریان برنامه یورو 2020 گفتند یک خانمی است که زیرصدای صحبتهای بازیکنان و مربیان در فلش اینترویو است و او اشتباه ترجمه کرده و باعث شده که مترجم جوان و یا به قول روزنامه گل، کارآموز چنین گافی بدهد. البته جا داشت که این زیرصدا که یک خانم بوده هم صدایش در حین برنامه پخش می‌شد تا ادعای مجریان برنامه تایید شود. در هر حال برای برنامه‌ای که به قول روزنامه گل 8 میلیارد تومان، خرج داشته چنین گافی می‌تواند یک ضربه سنگین باشد. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها