کد خبر : 64712

اعلام مشمولین دریافت واکسن فرهنگیان

اعلام مشمولین دریافت واکسن فرهنگیان

وزیر آموزش‌وپرورش در خصوص واکسیناسیون کرونا برای فرهنگیان و معلمان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش‌وپرورش درباره مشمولین دریافت واکسن گفت: معلمان، کادر مدارس، مشاوران، مربیان تربیتی و در مجموع حدود ۹۲۰ هزار نفر در ارتباط با مدرسه و دانش آموزان هستند. این‌ها طبق هماهنگی با وزارت بهداشت قرار است در مرداد واکسینه شوند. اکنون در همین شرایط وزارت بهداشت تا ۵۰۰ هزار دز واکسن را تزریق کرده و اگر واکسن موجود باشد که حتما همینطور است، می‌توانند به‌سرعت در همان مرداد به همه معلمان واکسن زده و دز دوم را هم ماه بعد تزریق کنند.

حاجی میرزایی افزود: اکنون کد ملی تمام معلمان را از ما خواسته‌اند که آماده شده و در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌دهیم. حتی اگر در آن زمان، واکسن در دسترس، محدود بود پیش بینی های لازم را انجام و اولویت‌ها و پایه‌های تحصیلی را هم برای دریافت واکسن مشخص کرده‌ایم که پایه‌های ابتدایی و فنی و حرفه‌ای از این جمله‌اند.

وی درباره واکسیناسیون رانندگان سرویس مدارس گفت: سرویس مدارس هنوز شکل نگرفته است. باید ثبت‌نام‌ها تمام و مسیر دانش آموزان مشخص شود. درباره سرویس مدارس باید در شهریورماه تصمیم‌گیری کنیم اما قول آن را هم گرفته‌ایم و این کار با اطمینان انجام خواهد شد. آنها هم قبل از شروع سال تحصیلی حتماً واکسینه می شوند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها