کد خبر : 64554

تامین کامل اعتبارات رتبه‌ بندی معلمان / شرط بازگشایی مدارس

تامین کامل اعتبارات رتبه‌ بندی معلمان / شرط بازگشایی مدارس

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: بازگشایی حضوری مدارس وابسته به واکسینه کردن معلمان است.

به گزارش فارس، قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در نشست با شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به موافقت نمایندگان مجلس با رتبه‌بندی معلمان، اظهار کرد: در نشستی که با رئیس سازمان برنامه و بودجه داشتیم، اعلام شد هیچگونه مشکلی برای اجرای رتبه‌بندی معلمان وجود ندارد و هر رقمی نیاز باشد، تأمین خواهد شد.

وی با بیان اینکه بازگشایی مدارس به صورت حضوری اولویت اصلی وزارت آموزش و پرورش برای سال تحصیلی آینده است، گفت: در صورتی که معلمان واکسینه شوند، مدارس برای سال تحصیلی آینده به صورت حضوری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بازگشایی خواهند شد.

احمدی لاشکی اظهار کرد: بازگشایی مدارس بهترین تصمیم برای سال تحصیلی آینده در راستای ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه باید در مدارس، انسان در تراز جمهوری اسلامی ایران را تربیت کنیم، گفت: شهید سلیمانی تربیت یافته مدارس و معلمان است و استعداد ذاتی، والدین، جامعه و دوستان نیز نقش موثری در موفقیت و سربلندی این بزرگوار داشتند.

احمدی لاشکی با بیان اینکه مستند سازی املاک آموزش و پرورش یکی از مهمترین راهبردهای وزارت آموزش و پرورش است، اظهار کرد: خوشبختانه تعامل خوبی بین ثبت اسناد و بنیاد مسکن برای تحقق این مهم صورت گرفته و اگر ما در ادارات آموزش و پرورش استان‌ها و شهرستان‌ها و مناطق تلاش نکنیم مدیون هستیم.

وی به ساماندهی 88 هزار نفر در آموزش و پرورش کشور به استناد تبصره 10 ماده 17 قانون تعیین تکلیف نیروهای حق‌التدریس اشاره کرد و افزود: با جدیت دغدغه‌های استخدام آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی، نیروهای قرآنی و پیش دبستانی را پیگیری می‌کنیم.

احمدی لاشکی از اقدامات موثر و ماندگار انجام شده در آموزش و پرورش استان کرمان در چند سال اخیر تقدیر و تشکر کرد و گفت: ساخت مدارس و اقدامات اثربخش آموزشی و پرورشی در استان مصداق عینی مدیریت جهادی است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها