کد خبر : 64556

پیشنهاد شگفت انگیز از لایگا برای امیر عابدزاده رسید

پیشنهاد شگفت انگیز از لایگا برای امیر عابدزاده رسید

درخشش امیر عابدزاده در تیم ماریتیمو پرتغال حالا این فرصت را برای او ایجاد کرده که حتی در لالیگا نیز حضور پیدا کند.

امیر عابدزاده پسر دروازه بان افسانه ای ایران احمدرضا عابدزاده است و همین کافی است تا در کانون توجه قرار داشته باشد. امیر عابدزاده اگر چه در تیم های ایرانی فروغ چندانی نداشت اما در لیگ پرتغال توانست خودش را بالا کشیده و به پیراهن تیم ملی هم برسد. حالا امیر عابدزاده حتی به لیگ معتبری همچون لایگا اسپانیا هم نزدیک است. تیم مایورکا خواهان امیر عابدزاده است.

روزنامه ایران ورزشی در شماره امروز خود نوشت: با توجه به جدایی میگل پاره‌را و کوکه وگاس، لوئیس گارسیا، سرمربی ۴۸ ساله مایورکا دنبال یک دروازه‌بان جدید است و در این زمینه باشگاه اسپانیایی روی لیگ پرتغال تمرکز کرده و به نام امیر عابدزاده رسیده است. با توجه به اینکه امیر، بازیکن آزاد است و انتقالش هزینه‌ای ندارد، مایورکا می‌تواند این دروازه‌بان آماده را جذب کند  و از وجود او به عنوان رقیب رینا سود ببرد

امیر عابدزاده یکی از بهترین سال‌های فوتبال خود را گذراند و درون دروازه ماریتیمو درخشید تا شاید بتواند به تیمی بهتر در لیگ پرتغال و یا لیگ‌های معتبرتر اروپایی ملحق شود.

 امیر فصل 2019-2020 بهترین دروازه‌بان لیگ پرتغال در بخش سیوهای اثرگذار بود و فصل اخیر(۲۰20-۲۰21 ) هم توانست در زمره سه دروازه‌بان برتر لیگ پرتغال قرار بگیرد. موضوعی مهم که می‌تواند نقشی اساسی در انتقال عابدزاده به باشگاهی جدید داشته باشد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها