کد خبر : 60760

شرایط بد ستاره سابق پرسپولیس در تیمش

شرایط بد ستاره سابق پرسپولیس در تیمش

دو لژیونر ایرانی در یک تیم اروپایی دو حکایت متفاوت دارند؛ یکی حالش خوب خوب است، اما دیگری روزگار عجیبی را پشت‌سر می‌گذارد.

از امیر عابدزاده و علی علیپور حرف می‌زنیم که این هفته هم در ماریتیمو عملکردی دوگانه داشتند. در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ پرتغال، دوشنبه‌شب ماریتیمو مقابل بنفیکا شکست یک بر صفر را تجربه کرد، اما امیر عابدزاده دروازه‌بان این تیم توانست آماری درخشان را به‌ثبت رساند و با هفت مهار بهترین بازیکن زمین لقب بگیرد.

عابدزاده تک گل بازی را از روی نقطه پنالتی دریافت کرد. او همچنین بهترین دروازه‌بان این هفته لیگ پرتغال هم شد. به‌طور کلی امیر تا حدی نوسان دارد، اما روزهای خوب هم در پرتغال کم نداشته. زیاد پیش‌آمده که رسانه‌ها و کارشناسان به تمجید از او بپردازند. البته عابدزاده کوچک نیمکت‌نشینی را هم تجربه کرده، اما در کل می‌شود گفت گلیمش را از آب بیرون کشیده و یک نماینده آبرومند برای فوتبال ایران در فرنگستان بوده است.

هموطن هم‌تیمی او اما روزگار خوبی ندارد. در همین بازی با بنفیکا، علی علیپور دیگر بازیکن ایرانی ماریتیمو با وجود نود دقیقه حضور در زمین نمره بسیار ضعیفی دریافت کرد. قبل از این مسابقه سایت باشگاه ماریتیمو کلیپی از علیپور منتشر و در آن اعلام امیدواری کرد بالاخره این بازیکن اولین گل فصلش را بزند، اما با وجود حضور علیپور در زمین تا پایان مسابقه، این اتفاق رخ نداد. در تحلیل‌های بعد از بازی هم علیپور دومین بازیکن ضعیف حاضر در زمین معرفی شد. انگار قفلی سنگین بر پاهای او زده شده و مهاجمی که این سال‌های آخر در لیگ ایران همیشه در کورس آقای گلی بود، چارچوب دروازه را گم کرده است. در هر صورت ماریتیمو با این شکست در قعر جدول ۱۸ تیمی لیگ پرتغال قرار گرفت تا همچنان شانس اندکی برای بقا در این مسابقات داشته باشد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها