کد خبر : 64518

دوئل حیثیتی دروازه بان پرسپولیس در بازی با گل گهر

دوئل حیثیتی دروازه بان پرسپولیس در بازی با گل گهر

تقابل پرسپولیس با گل گهر، دوئل جذابی بین حامد لک و علیرضا حقیقی خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، حامد لک که حالا با ۱۳ بار بسته نگه  داشتن دروازه اش صدرنشین جدول کلین شیت در لیگ ایران محسوب می‌شود، در حالی پای به شش بازی آخر فصل خواهد گذاشت که باتوجه به جدایی رادوشویچ، علاوه بر عملکرد فنی، باید در دیگر بخش‌های فوتبال خود نیز بی نقص ظاهر شود تا بدون دریافت کارت زرد و محرومیت لیگ را سپری کند.

او پس از کلین شیت در رفسنجان، حالا در شرایطی به استقبال تقابل با تیم دیگر استان کرمان می‌رود که این بازی برای او اهمیت بالایی دارد و یک دوئل شخصی هم به حساب می‌آید.

پیش از شروع فصل حامد لک و علیرضا حقیقی دو گزینه دروازه پرسپولیس بودند که در نهایت لک گوی سبقت را ربود و با جلب توجه کادرفنی پرسپولیس، راهی این تیم شد و به آرزوی دیرینه اش که پوشیدن پیراهن سرخ بود، رسید.

حالا دیدار دو دروازه‌بان پرسپولیسی در حالی خواهد بود که هر دو تیم مهاجمان بسیار خوبی را دارند و این می‌تواند یک محک جدی برای لک و حقیقی باشد. در بازی رفت و در غیاب حقیقی، گل گهر پنج گل خورد و پرسپولیس هیچ گلی دریافت نکرد و حالا باید دید لک موفق به چهاردهمین کلین شیت خواهد شد یا حقیقی هفتمی را به ثبت خواهد رساند.

لک که در دو بازی اخیر گلی نخورده، آمادگی بالایی را در تمرینات نشان داده و امیدوار است که این آمادگی در زمین نیز ادامه دار باشد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها