کد خبر : 64467

نیاز فوری پرسپولیس به احمد و مهدی روی فرم

نیاز فوری پرسپولیس به احمد و مهدی روی فرم

پرسپولیس چهارشنبه شب مسابقه فوق‌العاده حساسی مقابل گل گهر خواهد داشت و اولین رویارویی با سه گانه مربیان استقلالی را انجام خواهد داد. بعد از توقف سپاهان در اهواز و عقب افتادگی دو امتیازی این تیم حالا پرسپولیس نیاز دارد تا این فاصله را حفظ کند و سرنوشت قهرمانی را در دست خودش نگه دارد.

به گزارش ایران ورزشی، پرسپولیس برای بازی با گل‌گهر باز هم امیری، کامیابی‌نیا و نعمتی را نخواهد داشت ضمن اینکه آل‌کثیر همچنان با دست آتل شده به میدان می‌رود اما حداقل اینکه فرشاد فرجی به لیست تیم برمی‌گردد و خط دفاع حداقل یک بازیکن پشتیبان و ذخیره خواهد داشت.

به نظر می‌رسد ترکیب پرسپولیس مقابل گل گهر تا حدود زیادی شبیه به بازی در رفسنجان باشد اما یک تغییر می‌تواند چند جابه‌جایی در ارنج اصلی داشته باشد. در واقع همه چیز به فرم بدنی و شرایط جسمانی و مصدومیت احمد نوراللهی ارتباط دارد. اگر مشکل همسترینگ و کمر او ناشی از مسابقات فشرده تیم ملی اجازه بدهد نوراللهی به ترکیب باز خواهد گشت که در این شرایط پهلوان به کناره خط میانی برمی‌گردد، عالیشاه به خط حمله خواهد رفت و مغانلو از ترکیب خارج می‌شود اما اگر احمد نور به شرایط نرمال بازی نرسد شاید همان ترکیب بازی با مس را عیناً مقابل گل‌گهر ببینیم.

در عین حال با توجه به کیفیت گل‌گهر و حساسیت بازی یحیی و کادرش نیاز مبرمی به بهترین کیفیت بازیکنان ملی‌پوش و تعیین کننده‌ای مثل ترابی و نوراللهی دارند. اتفاقی که در دو بازی اخیر رخ نداد و آنها به خاطر بازی‌های ملی از فرم خوب خود فاصله داشتند. دو سال پیش ترابی با سوپرگل خود پرسپولیس را مقابل گل گهر برنده کرد و در بازی رفت امسال نوراللهی گل اول بازی که فوق‌العاده تعیین کننده بود را به ثمر رساند پس کیفیت آنها در صورتی که فرم خوبی داشته باشند در راه قهرمانی فوق‌العاده تعیین کننده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها