کد خبر : 64131

آقای خطیبی! مقابل پرسپولیس چند موقعیت گل داشتی؟

آقای خطیبی! مقابل پرسپولیس چند موقعیت گل داشتی؟

رسول خطیبی بعد از باخت تیمش به پرسپولیس از روشی کاملا نخ نما برای توجیه این شکست استفاده کرد و قهرمانی پرسپولیس و در واقع بازی ضعیف تیم خود را به مسائل حاشیه‌ای ربط داد.

به گزارش خبرورزشی - اگر تراکتور مقابل پرسپولیس فوتبال خوبی بازی می‌کرد و یا چندین و چند موقعیت گل داشت ،می‌شد حرف‌های مربی جوان تیم تبریزی را توجیه کرد اما واقعیت آن است که بازی پرسپولیس و تراکتور به طور کلی از نظر فنی بازی چندان خوبی نبود اما موقعیت‌های پرسپولیس و کار تاکتیکی این تیم بر حریف تبریزی می چربید بعد از گل آل کثیر انتظار می‌رفت تراکتور روی دروازه پرسپولیس فشار زیادی بیاورد که این جزو طبیعت فوتبال است اما باز هم چیز خاصی از شاگردان رسول خطیبی ندیدیم و مهدی تیکدری هم با یک حرکت بچه گانه اخراج شد تا تراکتور ۱۰ نفره عملاً دست ها را به علامت تسلیم بالا ببرد.

بعد از بازی از رسول خطیبی انتظار نداشتیم به پرسپولیس تبریک بگوید چراکه چنین فرهنگی اساساً در بین مربیان ایرانی وجود ندارد و یا کمتر وجود دارد اما او به بدترین شکل ممکن باخت تیمش را توجیه کرده و پیروزی پرسپولیس را لوث کرد.

حالا سوال اینجاست که اگر پرسپولیس را در سوپر جام قهرمان کردند،چرا تراکتور در لیگ برتر همان تیمی نیست که کارشناسان و هوادارانش انتظار دارند؟

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها