کد خبر : 63711

هدف بزرگ یحیی برای مقابله با تراکتور

هدف بزرگ یحیی برای مقابله با تراکتور

سرمربی پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل تراکتور در سوپرجام، برای سومین بازی متوالی، تیم پرهوادار تبریزی را شکست داده است.

به گزارش فوتبالی، یحیی گل‌محمدی که دوره کاری نه چندان خوبی را در تراکتور پشت سر گذاشته بود (شاید تنها قسمت تاریک کارنامه مربیگری او مربوط به حضورش در تراکتور باشد) قرار است 30 خرداد و در در دیدار سوپرجام فصل قبل! به مصاف تراکتور برود.

یحیی در بازگشت به نیمکت پرسپولیس، فصل قبل و در اولین بازی قرمزها با سرمربیگری او توانست تراکتور را شکست دهد تا کارش در پرسپولیس را با برد شروع کرده باشد. دیدار امسال دو تیم در تبریز هم با برتری پرسپولیس به پایان رسید و در روزی که محمدرضا اخباری ستاره تیمش بود و بارها و بارها دروازه تیمش را نجات داد، سیدجلال حسینی تک گل سه امتیاز بازی را به ثمر رساند.

حالا یحیی قرار است در سومین تجربه خود به عنوان سرمربی پرسپولیس مقابل تراکتور قرار بگیرد و بر سر تصاحب سوپرجام با رسول خطیبی و شاگردانش رقابت کند و امیدوار است که در سومین بازی متوالی مقابل این تیم، برنده از زمین خارج شود.

درباره دوران حضور یحیی در تراکتور بد نیست به این نکته اشاره کنیم که گل‌محمدی در ابتدای لیگ هفدهم و زمانی که تراکتوری‌ها از پنجره نقل و انتقالاتی محروم بودند، سرمربیگری این تیم را پذیرفت و با بازیکنان وارد مسابقات شد اما تیم جوان او با وجود کسب نتایج متوسط، مورد انتقاد هوادارانش قرار گرفت و در نهایت مدیریت باشگاه تراکتور گل‌محمدی را برکنار کرد و ارطغرل ساغلام را به جای او نشاند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها