کد خبر : 63896

هافبک پرسپولیس بدون مصدومیت اما ناآماده برگشت

هافبک پرسپولیس بدون مصدومیت اما ناآماده برگشت

تیم ملی فوتبال بعد از صعود به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی بعد از ظهر دیروز به تهران برگشت و طبیعتاً شرایطی مهیا نشد تا ملی‌پوشان پرسپولیس از دیروز در تمرین تیم باشگاهی‌شان حضور پیدا کنند.

به گزارش ایران ورزشی، با اعلام کادر فنی پرسپولیس، این نفرات از امروز در اختیار کادر فنی خواهند بود و غیر از وحید امیری که مصدوم شده و فعلاً کار دارد، مهدی ترابی، حسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی و میلاد سرلک به علاوه کریم باقری به تمرینات اضافه خواهند شد.

با این حال کادر فنی پرسپولیس اعلام کرده ابتدا باید شرایط بدنی این بازیکنان را بسنجند و متناسب با شرایط آنها برایشان استراحت یا تمرین در نظر بگیرند اما آنچه مشخص است اینکه پرسپولیس زمانی برای استراحت دادن به این نفرات ندارد و مجبور است نهایتاً با یک یا دو جلسه ریکاوری آنها را آماده مسابقه کند.

در این بین شاید نوراللهی و کنعانی که مقابل عراق نود دقیقه در میدان بودند و قبل از آن هم در بیشتر بازی‌ها به میدان رفتند به ریکاوری بیشتری نیاز داشته باشند اما شرایط میلاد سرلک، مهدی ترابی و سیامک نعمتی مساعدتر است. ترابی در دو بازی ابتدایی تیم ملی در نیمه دوم به زمین رفت اما مقابل کامبوج و عراق بازی نکرد. سرلک برعکس ترابی در دو بازی اول اصلاً در اردو نبود اما در نیمه دوم دیدار با کامبوج وعراق بازی کرد. سیامک هم مثل کمال که خیلی زود مصدوم شد و برگشت در هیچ کدام از این مسابقات به میدان نرفت. در واقع نعمتی کمتر از بقیه خسته است اما از آنجایی که آخرین بار در دربی به میدان رفته در شرایط مسابقه نیست و مقابل تراکتور هم فیکس نخواهد بود اما کادر فنی باید بقیه نفرات را آماده کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها