کد خبر : 63092

انتقال سریع السیر هافبک پرسپولیس از تعطیلات به تیم ملی

انتقال سریع السیر هافبک پرسپولیس از تعطیلات به تیم ملی

سیامک نعمتی هم به تیم ملی دعوت شد تا ششمین بازیکن پرسپولیس در اردوی کیش باشد و برای مسابقات حساس پیش رو به بحرین برود. نعمتی که ظاهراً از دعوت نشدنش به تیم ملی جا خورده بود حالا شانس این را خواهد داشت تا دست اسکوچیچ را بگیرد هر چند کار سختی برای بازی کردن دارد.

به گزارش ایران ورزشی، شنبه شب سیامک نعمتی در پیغامی توئیتری و در شرایطی که با توجه به تعطیلی تمرین پرسپولیس راهی مرخصی و مسافرت به امارات شده بود، خبر از دعوتش به تیم ملی داد. او در پیغامی با اشاره به اینکه از دبی به تهران خواهد آمد و از تهران راهی کیش (محل اردوی تیم ملی) می‌شود، از اضافه شدن خود به لیست تیم ملی خبر داد تا در رقابت سمت راست دفاع تیم ملی حاضر شود.

در حال حاضر در پست دفاع راست، صادق محرمی و دانیال اسماعیلی‌فر حضور دارند و دعوت از نعمتی که در دو اردوی قبلی حاضر بوده، رقابت را به حداکثر خواهد رساند.

البته باید به این نکته اشاره داشت که شاید بازگشت غیرمنتظره سیامک نعمتی دو روز پیش از سفر تیم ملی، به دلیل مصدومیت یکی از بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی باشد و اسکوچیچ با دعوت مدافع راست پرسپولیس که توانایی بازی در میانه میدان و دو پست وینگر چپ و راست را هم دارد، پیشدستی کرده و جانشین او را انتخاب کرده است.

شایعه مربوط به مصدومیت این بازیکن باعث شد تا همه این تصور را داشته باشند که غیبت نعمتی به این مسأله مرتبط است که البته ساعاتی بعد از اعلام رسمی لیست تیم ملی و حضور نفرات مدنظر سرمربی تیم ملی، نعمتی در گفت‌وگویی مدعی شد از آمادگی لازم برخوردار است و حتی در دیدار با ذوب‌آهن هم شرایط بازی داشته است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها