کد خبر : 63842

برنامه بازی های سنگین و فشرده پرسپولیس تکمیل شد

برنامه بازی های سنگین و فشرده پرسپولیس تکمیل شد

با اعلام تاریخ قطعی بازی دربی در جام حذفی و البته مشخص شدن برنامه دو هفته دیگر از مسابقات لیگ برتر مشخص شد پرسپولیس باید در فاصله 25 روز 6 بازی سنگین و سرنوشت‌ساز انجام دهد.

به گزارش ایران ورزشی، پرسپولیس در این 25 روز در سه جام مسابقه خواهد داد. آنها ابتدا دیدار سوپرجام را انجام می‌دهند بعد چهار مسابقه در لیگ برتر خواهند داشت و پس از آن سه هفته مانده به پایان فصل باید در دربی جام حذفی شرکت کنند.

بازی با تراکتور شروع یک دوران فشرده برای پرسپولیس خواهد بود. دوره‌ای که سرنوشت تیم یحیی را می‌تواند رقم بزند. سرخ‌ها در فاصله 30 خردادماه تا 24 تیرماه باید شش بازی سنگین، حساس و تعیین‌کننده انجام دهند و در واقع هر 4 روز یک بار به میدان خواهند رفت.

بازی با تراکتور 30 خرداد در تهران برگزار می‌شود، مس 4 تیر در رفسنجان، گل گهر 9 تیر تهران، فولاد 15 تیر اهواز، آلومینیویم 19 تیر در تهران و سپس استقلال حریف جام حذفی سرخ‌ها در تاریخ 24 تیر خواهد بود.

با توجه به فواصل کوتاه بازی‌های پیش رو مسأله ریکاوری برای کادر فنی پرسپولیس اهمیت دوچندانی خواهد یافت و بعد از 27 روز دوری از مسابقه رسمی تیم یحیی باید یک دوره سخت و فشرده را شروع کند و از آنجا که کادر فنی به تمام بازیکنانش در این مقطع نیاز مبرم دارد مسأله ریکاوری بموقع و درست اهمیت چندانی خواهد داشت.

از طرفی پرسپولیس در این فاصله دو بار از تهران خارج خواهد شد و باید در رفسنجان و اهواز بازی کند که زمین چمن مصنوعی رفسنجان و گرمای اهواز حتی در ساعت 21:35 دقیقه شب که مسابقه آغاز خواهد شد می‌تواند آزاردهنده و مشکل‌ساز باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها