کد خبر : 63841

میزبانی سوپرجام و دربی حذفی چه سودی برای پرسپولیس دارد؟

میزبانی سوپرجام و دربی حذفی چه سودی برای پرسپولیس دارد؟

با قرعه‌کشی انجام شده در سازمان لیگ پرسپولیس هم میزبان بازی سوپرجام مقابل تراکتورسازی شده و هم در دیدار یک‌چهارم نهایی جام حذفی مقابل استقلال میزبان خواهد بود.

به گزارش ایران ورزشی، در مورد اول و برای بازی با تراکتور میزبانی به سود پرسپولیس شد چراکه با توجه به برنامه فشرده ملی‌پوشان، سفر خسته‌کننده به تبریز یا هر شهر دیگری می‌توانست در این شرایط کرونایی مشکلات تیم را دوچندان کند. این مسأله با توجه به اینکه 5 روز بعد از سوپرجام پرسپولیس باید در رفسنجان بازی حساسی مقابل مس برگزار کند هم می‌توانست تأثیرگذار باشد.

با این حال باید دید پرسپولیس غیر از این از میزبانی سوپرجام چه سودی خواهد برد؟ با توجه به غیبت تماشاگران در ورزشگاه دیگر بحث دادن چند درصد سکوها به تراکتور منتفی است اما باید دید کانون هواداران پرسپولیس چند درصد سکوها را برای قرار دادن پرچم‌ها و المان‌های مربوط به پرسپولیس در اختیار خواهد گرفت یا اصلاً همه چیز مساوی تقسیم می‌شود و پرسپولیس فقط باید به همان ماندن در تهران دلخوش کند.

در مورد دربی هم میزبانی پرسپولیس شاید هیچ سودی برای این تیم نداشته باشد و بدتر ضررزننده است چرا که ممکن است در صورت صعود و در شرایطی که تیم حریف در مرحله قبل بازی حذفی‌اش میهمان بوده در مرحله نیمه‌نهایی پرسپولیس خارج از خانه بازی کند.

همچنین در بازی برگشت لیگ برتر که پرسپولیس میزبان بود سکوهای روبه‌روی جایگاه از کانون هواداران پرسپولیس گرفته و به تبلیغاتی آزاردهنده اختصاص یافت تا پرچم‌های سرخ به پشت دروازه‌ها انتقال پیدا کند که حالا امیدواریم این اتفاق دوباره رخ ندهد و استادیوم آزادی را با بلیبورد تبلیغاتی اشتباه نگیرند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها