کد خبر : 63080

چراغ سبز رضا قوچان نژاد به بازی در تیم های ایرانی

چراغ سبز رضا قوچان نژاد به بازی در تیم های ایرانی

رضا قوچان نژاد اگر چه یک فوروارد با سن و سال نسبتا بالا است اما هنوز برای نقل و انتقالات فوتبال ایران یک گزینه جذاب به حساب می آید.

تاکنون چند بار بحث اینکه رضا قوچان نژاد در لیست نقل و انتقالات پرسپولیس قرار داشته در دو فصل اخیر مطرح شده است که هر بار از مرحله شایعات نقل و انتقالاتی تجاوز نکرده است.

با این حال رضا قوچان نژاد که اکنون کارش در تیم زوله هلند به پایان رسیده در مصاحبه اخیر خود چراغ سبزی به تیم های ایرانی نشان داده است.

قوچان نژاد در پاسخ به این سوال روزنامه همشهری که : در ایران لقب برد نقل‌ و انتقالات را گرفته‌ای و هر روز در رسانه‌ها به یک تیم می‌روی. اصلا پیشنهادی از ایران داشته‌ای و اینکه اصلا به لیگ ایران فکر می‌کنی یا نه؟ گفت:

تا الان از باشگاه‌های ایرانی هیچ خبری نبوده و پیشنهادی نداشته‌ام که درباره‌اش صحبت کنم. این را هم بگویم که در آینده هر پیشنهادی به دستم برسد آن را بررسی می‌کنم چه خوب باشد و چه بد و بعد از آن تصمیم خواهم گرفت.

هنگام برگزاری داربی پایتخت از طریق اینستاگرام به این بازی واکنش نشان دادی. دوست نداری روزی در این بازی حضور داشته باشی؟

نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم اما این را بگویم که بازی به این بزرگی واقعا بدون تماشاگر اصلا نمی‌چسبد، حالا چه به‌ عنوان بازیکن چه به‌ عنوان تماشاگر. مطمئنم تمام بازیکنانی هم که در زمین حاضر بودند همین حس را داشتند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها