کد خبر : 62999

رشد پرقدرت بورس در 8 خرداد / روند صعودی ادامه می یابد؟

رشد پرقدرت بورس در 8 خرداد / روند صعودی ادامه می یابد؟

کارشناس بازار سرمایه در خصوص تحلیل بورس امروز گفت: اگر چند روزی ارزش معاملات صعودی باشد و ورود پول حقیقی به بازار داشته باشیم روند بازار صعودی خواهد ماند.

به گزارش تجارت‌نیوز، شاخص کل بورس امروز با رشد ۲۰ هزار واحدی به محدوده یک میلیون و ۱۳۰ هزار واحد نزدیک شد و عمده نمادهای مهم و تاثیرگذار بر شاخص با روندی مثبت و تقاضا در بازار همراه شدند امروز ارزش معاملات در نیمه اول معاملات به ۳ هزار میلیارد تومان رسید.

میترا تاتاری، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: روند بازار امروز عملکرد بسیار خوبی را داشت و این اتفاق نشان می‌دهد حرکت صعودی بازار شروع شده است اما درباره روند بازار در بلند مدت نمی‌توان نظر قطعی داد. وی در این باره افزود: سهم‌های کوچک بازار از روز چهارشنبه حرکت خود را شروع کردند و با توجه به روند بازار امروز نشان می‌دهد این نمادها به تعادل رسیدند.

این کارشناس بازار در بخش دیگری اظهار کرد: اگر چند روزی ارزش معاملات صعودی باشد و و ورود پول حقیقی به بازار داشته باشیم روند بازار صعودی خواهد ماند. وی افزود: شاخص کل اگر محدوده یک میلیون و ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار واحد را بشکند می‌تواند حرکت مثبتی را در بلند مدت به ثبت برساند.

تاتاری همچنین درباره گروه‌هایی که در بازار هفته جاری می‌توانند حرکت‌ مثبتی را داشته باشند گفت: گروه سیمانی با توجه به اینکه  ورود پول خوبی را در هفته گذشته داشتند در این هفته هم به لحاظ تکنیکالی می‌توانند روند متعادلی را داشته باشند و برای ورود به سرمایه‌گذاری جذاب باشند.گروه خودرویی نیز در محدوده مناسبی قرار گرفته‌اند و به نظر می‌رسد در این هفته حرکت‌های خوبی را داشته باشند. همچنین گروه پالایشی‌ هم به دلیل اصلاح قیمتی که داشتند در حال حاضر در وضعیت خوبی قرار گرفته‌اند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها