کد خبر : 62667

واقعاً چرا مجیدی از دیاباته بی خبر بود؟

واقعاً چرا مجیدی از دیاباته بی خبر بود؟

در چند روز اخیر اخباری مبنی بر مصدومیت شیخ دیاباته در جریان دربی 95 برابر پرسپولیس مطرح شده است اما واقعیت این است که دیاباته در طول این بازی برخوردی با بازیکن خاصی نداشت.

به گزارش فوتبالی، غیبت دیاباته در تمرینات و بازی برابر جام حذفی باعث شد تا برخی رسانه ها اعلام کنند که دیاباته به دلیل عدم دریافت مطالباتش از حضور در تمرینات و بازی های استقلال سر باز زده است اما استقلالی ها این ادعا را رد کردند.

بعد از بازی برابر ذوب آهن در نشست خبری بعد از بازی مجیدی در پاسخ به سوال خبرنگار فوتبالی در خصوص آخرین وضعیت دیاباته اینطور پاسخ داد: «پس از بازی با پرسپولیس هیچ اطلاعی از این بازیکن ندارم و او را ندیده‌ام. کادر پزشکی به من گفته که مصدوم است و فیزیوتراپی می‌کند.»

اما اینکه مجیدی از وضعیت دقیق دیاباته بی خبر بود به شایعات مطرح شده در خصوص مهاجم بلند قامت دامن زد و حتی اخباری در مورد اینکه دیاباته مدیر برنامه این بازیکن به باشگاه نوتیس(هشدار) داده است اما باز هم باشگاه این خبر را تکذیب کرد.

کانال رسمی باشگاه استقلال امروز در خصوص آخرین وضعیت دیاباته نوشت:«شیخ دیاباته مهاجم استقلال به دلیل مصدومیت از زمان دربی تاکنون در محل تمرینات حاضر نشده و به فیزیوتراپی مشغول است. برخلاف شایعات، این بازیکن اخطاری به باشگاه نداده است. گفتنی است در خواست مرخصی دیاباته پس از بازی با صنعت نفت آبادان، به دلیل دوری او از تمرینات و شرایط بازی و نیاز به انجام تمرینات انفرادی از سوی او، از سوی آقای مجیدی و باشگاه استقلال تاکنون مورد موافقت قرار نگرفته است.»

به این ترتیب به نظر می رسد شرایط بین دیاباته و استقلالی ها چندان دوستانه نیست و ظاهرا در این باره مشکلاتی وجود دارد که مجیدی در کنفرانس خبری بعد از بازی با ذوب آهن در مورد مهاجم بلند قدش که در آسیا درخشید ابراز بی اطلاعی می کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها