کد خبر : 59983

من روی ماه کی روش را می بوسم

من روی ماه کی روش را می بوسم

مهاجم ایرانی زووله هلند می‌گوید علیرغم اینکه با کادرفنی تیمش مشکل دارد و آن‌ها نسبت به او ناحقی کرده‌اند اما در چندین مقطع با گل‌هایش باعث پیروزی تیم و نجات کادرفنی از اخراج شده است.

به گزارش ایسنا، رضا قوچان نژاد ، در آستانه عید نوروز و ورود به سال ۱۴۰۰ شمسی گفت: از طرف خودم عید نوروز را به همه هموطنان تبریک می‌گویم. برای همه مردم دنیا سال سختی بود. این وضعیت برای ایرانی‌ها سخت‌تر هم بود. امیدوارم باز هم سالی توام با سلامتی و تندرستی داشته باشیم. مهم‌تر از همه این است سال پرامیدی داشته باشیم و تا می‌توانیم به همدیگر کمک کنیم. امیدوارم با روحیه خوب، انرژی مثبت و خوشبختی سال جدید را شروع کنیم.

قوچان نژاد درباره گمانه‌زنی‌ها از حضور او در لیگ ایران گفت: بعد از تعطیلات بازی‌ها شروع می‌شود. بعد از این پیشنهادهایم را بررسی می‌کنم. باید ببینم شرایط چطور است. هر پیشنهادی از هر کشور و باشگاهی داشته باشم، به طور جدی بررسی می‌کنم.

وی ادامه داد: شاید از نظر شخصیتی من و تیم مناسب هم باشیم اما من و کادرفنی مشکل داریم و با هم جور نیستیم. باز هم خدا را شکر توانستم خودم را نشان دهم و گل‌های مهمی را به ثمر برسانم.

وی درباره اختلاف سابقش با کارلوس کی‌روش و اینکه آیا هنوز هم از او دلخور است؟ اظهار کرد: من هیچ دلخوری از او ندارم و اگر کی‌روش را ببینم، روی ماهش را می‌بوسم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها