کد خبر : 57344

فوتبال ایران در انتظار بمب نقل و انتقالات

فوتبال ایران در انتظار بمب نقل و انتقالات

ثبت سه گل در 12 دقیقه، اتفاقی بود که رضا قوچان نژاد در اردیویسه به ثبت رساند تا به عنوان مهاجمی کهنه کار به تیتر یک رسانه های هلندی تبدیل شود.

به گزارش "ورزش سه"، درخشش رضا قوچان نژاد دوباره توجه ها را به سمت این بازیکن برده است. ستاره سابق تیم ملی ایران که همچنان با گل های حساسش در مقدماتی جام جهانی، جام ملت های آسیا و جام جهانی، جایگاه ویژه ای در بین طرفداران ایرانی دارد، در گفتگوی اخیری که با برنامه سلام صبح بخیر انجام داده، به درخشش در فوتبال هلند اشاره کرده و همچنین سازوکار جدایی اش از زوله را شرح داده است. با این حال شاید نکته مهم مصاحبه، همان جایی باشد که درباره تمایل به حضور در لیگ ایران اظهار نظر می‌کند:

همیشه ابتدای فصل و یا در تعطیلات زمستانی بحث حضور من در تیم های ایرانی مطرح می شود. اما راستش را بخواهید من با تیم زوله قرارداد دارم و طبیعتا تا پایان قراردادم نمی توانم به حضور درتیم دیگری فکر کنم اما بعد از اتمام قراردادم حضور در تیم های ایرانی می تواند یک آپشن برای من باشد. الان نمی توانم بگویم امکان ندارد به ایران برگردم یا صد در صد به ایران می آیم.ابتدا باید منتظر باشم و قراردادم تمام شود و بعد در مورد آینده تصمیم گیری کنم. خدا بزرگ است.

گل های خودم را نگاه نمی کنم 

هیچ وقت خودم گل های خودم را نگاه نمی کنم اما مردم در فضای مجازی به من لطف دارند و من را تگ می کنند و گل هایم را برایم می فرستند. به خصوص گل به کره جنوبی – امارات – عراق و ... دیدن این گل ها حس خوبی به من می دهد و من از مردم به خاطر این ابراز محبت تشکر می کنم.

دلم برای تیم ملی تنگ شده است 

مشخص است دلم برای تیم ملی تنگ شده است. خاطرات خوبی در تیم ملی داشتم. به خصوص در سال های اول که رفاقت بین بازیکنان زیاد بود. دلم برای لحظه های خوبی که با هم شکل دادیم و خاطرات خوبی که ساختیم تنگ شده است. خوشحالم که این لحظه ها و این خاطرات خوب را در زندگی تجربه کردم.

وضعیت تیم ملی خوب نیست 

واقعیت این است که وضعیت تیم ملی خوب نیست با اینکه اطراف تیم ملی در سال های اخیر شلوغ بوده است. امیدوارم در ادامه مسیر بچه ها بتوانند نتایج خوبی بگیرند و در نهایت به جام جهانی صعود کنند. هیچ چیز شیرین تر از صعود به جام جهانی نیست. بازی های باقی مانده را ببریم می توانیم به جام جهانی صعود کنیم.

خداحافظی از تیم ملی سخت بود 

بعد از بازگشت از جام جهانی و برای جام ملت ها با تعدادی از دوستان در فدراسیون فوتبال صحبت کردم. خب بعد از جام جهانی تصمیم گرفته بودم از تیم ملی خداحافظی کنم و این تصمیم سختی بود و می خواستم بیشتر روی فوتبال باشگاهی متمرکز شوم. من همیشه افتخار می کردم که برای تیم ملی بازی می کردم اما تصمیمم بعد از جام جهانی خداحافظی از تیم ملی بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها